jetse Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Een armax Wat kan je daar eigenlijk mee kan iemand mij dat uitleggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Een armax Wat kan je daar eigenlijk mee kan iemand mij dat uitleggen. Gevonden met de Zoekfunctie . hier zijn echt al tientallen topics over gemaakt. Hier staan alle zoekresultaten op Armax. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) ik heb mijn armax cd nu al 4 maanden geleden gekocht bij bartje smitje voor het luttele bedrag van 8 euries.....dus als iemand meer heeft betaald....WHAHAHAHAH...ben je flink genaaid. maar om zo hoog te komen is die glitch met die zwevende vehicles het beste... Ik deed hem en liet mezelf lekker lang omhoogzweven en toen ik uit mijn vehicle sprong duurde de val wel 5 minuten (echte tijd)....ik kon in die tijd een shaggie roken....echt waar Bewerkt: 18 juli 2005 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Ja,leuk voor jouw.Maar waarom post je dit. :huh: Ik ken mensen met een armax van 5 euro. Dan ben jij ook genaaid. Bewerkt: 18 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.