Jump to content

Auto vraagje?


FcUtreg4Life

Recommended Posts

De Ubermacht Sentinel XS is (naar mijn weten) de cabrioversie, maar is er ook 'n coupe versie vd Sentinel te vinden? En is er ook 'n cabrioversie vd Ubermacht Oracle? En welke modellen, naast eerdergenoemden en de Zion (convertible) heeft Ubermacht nog meer?

Voor de duidelijkheid, het gaat me om auto's die Online te stelen/kopen zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Over de Sentinel (XS) kan ik je helaas niets vertellen. Van de Oracle is helaas geen cabrio versie, wel zijn er twee versies van de Oracle. In computertaal eigenlijk Oracle1 en Oracle 2. Voor zover bekend zijn dat de enigste voertuigen van het merk Übermacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke .... en is er ook 'n wezenlijk verschil dan? Ik bedoel, is de een 'n cabrio en de ander 'n coupe ofzo?

Ik heb nu de gestroomlijnde versie vd Oracle (die ander heb ik vandaag ook in m'n bezit gehad, maar hoef dat lelijke ding niet), de Zion coupe, de Zion convertible en de Sentinel convertible. Als er echt 'n wezenlijk verschil is tussen de twee Sentinels, dan wil ik die XS eigenlijk ook nog.

Link to comment
Delen op andere websites

de XS is te herkennen aan zn carbon dak. en heeft nog een extra rolkooi optie wat bij de cabrio niet kan.

en de cabrio versie heeft ook geen carbon dak.

;)

Bewerkt: door KnwoajlapNL
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de:

Ubermacht Sentinel xs

Ubermacht Zion xs

Ubermacht Oracle 1

Volgens mij is de:

Sentinel - BMW M3

Zion - BMW M6

Oracle 1 - BMW 6

Oracle 2 - BMW 7

(De voorkant van de Oracle 2 is echt lelijk)

De Oracles zijn 4-deurs, maar vallen nog wel onder 'coupes'.

De NIET-XS versies van de Zion en Sentinel zijn denk idd de cabrio's.

Volgens mij is alleen de Ubermacht Sentinel (xs & cabrio) te koop. De Oracles zie ik best vaak bij de golfbaan staan en die straten er omheen.

Ook voor de deur van de Weazel Plaza tot de LSCustoms zie je ze allemaal rijden.

Bewerkt: door KRKT
Link to comment
Delen op andere websites

nee de senintel is een m3 sowiso en de zion weet ik niet hoe die eruit ziet maar de senintel xs kan nooit een m6 zijn als je kijkt naar de achterlichten ;p

Ah oke. Ik had het eigenlijk meer van een website (http://m.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles), maar die site is niet helemaal correct.

Maar is het niet zo dat veel auto's in GTAO bv. een voorkant van een type auto heeft en een achterkant (of lichten ofzo) van een andere type auto?

Link to comment
Delen op andere websites

nee de senintel is een m3 sowiso en de zion weet ik niet hoe die eruit ziet maar de senintel xs kan nooit een m6 zijn als je kijkt naar de achterlichten ;p

Ah oke. Ik had het eigenlijk meer van een website (http://m.ign.com/wikis/gta-5/Vehicles), maar die site is niet helemaal correct.

Maar is het niet zo dat veel auto's in GTAO bv. een voorkant van een type auto heeft en een achterkant (of lichten ofzo) van een andere type auto?

dat wel heel vaak ja zoals de infernus is voorkant lambo en achterkant pagani ;p
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...