Hmmpff Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 goeie nacht, wat is volgens jullie de beste SUV? ik zit al een tijd te twijfelen, en ben er nog steeds niet uit. ik heb de Sheriff SUV, maar deze kun je helaas niet gebruiken in races, en met name hiervoor zoek ik een goede SUV. waar ik tussen zit te twijfelen zijn de Gallivanter Baller & Obey Rocoto, de baller heb ik in mijn huidige garage staan en is mijn persoonlijke SUV. maar welke is beter, de Gallivanter Baller of de Obey Rocoto? de baller kun je gebruiken in races, maar ik dacht iets te hebben gehoord dat je de rocoto niet in races kan gebruiken? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 (bewerkt) Ik vind de Obey Rocoto zeer slecht in het maken van bochten. Als ik jou was zou ik voor de Baller gaan. Bewerkt: 8 november 2013 door MostWantedKid Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 De Dubsta, is anders ook niet verkeerd hoor.. Echt een bakbeest en stuurt vrij soepel door de bochten. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 8 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Ik vind de Obey Rocoto zeer slecht in het maken van bochten. Als ik jou was zou ik voor de Baller gaan. Hmm, opzich vind ik dit wel een mooie SUV, mooi model. maar kun je deze SUV gebruiken in online races? want ik heb er nog nooit 1 gezien namelijk... De Dubsta, is anders ook niet verkeerd hoor.. Echt een bakbeest en stuurt vrij soepel door de bochten. ja alleen is niet mij favoriete Suv, liever die baller of rocoto. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 suv sherrif kan je wel gebruiken in races heb ik ook gedaan en mee gerached Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 suv sherrif kan je wel gebruiken in races heb ik ook gedaan en mee gerached Nee, dat is de Park Ranger (groene strepen). Dat is weer een andere versie van de Granger. De Sherrif SUV heeft een groot nummer op het dak (hangt af waar je een beetje uithangt) en de Park Ranger heeft groene strepen. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Weet niet hoe die in GTA heet, maar het equivalent vd Range Rover Sport/Vogue vind ik persoonlijk het lekkerste sturen. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 de Dubsta hoe kom je aan deze? Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 hij rijdt veel in los santos, je kunt m niet kopen. Reageren
Michael Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Ik raad zelf de Dubsta, en de Baller aan. Ik heb de Baller zelf een hele lange tijd gehad. Is een zeer nette auto Reageren
Hmmpff Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2013 De baller is inderdaad een fijne auto, maar is er iemand die die obey rocoto heeft en weet of je hem kan gebruiken in online races? als custom suv? ik dacht dat het niet kon, dan is de keuze snel gemaakt. Reageren
JockCranley Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Ik gebruik de Baller voor SUV-races, bevalt heel erg goed en ziet nog goed uit ook! Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 De Rocoto is gwn een SUV en zou moeten te gebruiken in races. Reageren
Gweur_Neejt_Goot Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Ik heb de Truck van Trevor, rijdt heerlijk vind ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.