rickbrinkman Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Hoi allen, Ik heb vanmiddag bij eem vriend mijn ps3 aangesloten en gta gespeelt.ik wou net weer spelen en toen stond er cloudservers avable right now en ieys met de cd. Is dit een storing en ben ik nu mijn online caracter kwijt? I dont hope it. Groet, Rick Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Kan je eerst eens goed de error overtypen in plaats van wat onduidelijk gebazel? Met "cloudservers avable right now en ieys met de cd" kunnen we weinig. Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 8 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2013 (bewerkt) Sorry was idd even moeilijk typen. Wat er dus stond was: cloudservers avaible right now en dat ik alleen de disk content kon gebruiken. Ik speel nu dus single player. En als je daar bij caracters kijkt zie je alleen die van de singel player staan. Terwijl ik vanmiddag nog zonder problemen online heb kunnen spelen. Mijn excusses voor sommige typfouten mijn engels is niet al te best Bewerkt: 8 november 2013 door rickbrinkman Reageren
GtaSaModda Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Ik denk dat je bedoeld: the rockstar cloud servers are unavailable right now ?? Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Dat zal gewoon een probleem met je internet geweest zijn, waarschijnlijk als je het nu probeert doet ie het gewoon. Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 8 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Hij kan gesloten worden doet het idd weer. In ieder geval bedankt voor de reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.