Jump to content

The Ten Collection - Season 2

Recommended Posts

Geplaatst:

1383665_353082268171514_1312230044_n.png

TEN Collection season 1 was een groot succes vorig jaar. De website tenbyfotolia brengt iedere maand een PSD uit van een professional. Deze maand is de PSD vrijgegeven van niemand minder dan Peter Jaworoski. Een Poolse digital artist en één van mijn favoriete designers op dit gebied. Ik heb altijd al gedroomd over een PSD van deze designer. Nu dit werkelijkheid is kan ik niet wachten om een kijkje te nemen tussen al zijn layers.

Belangrijk! Wanneer je niet op tijd de PSD download zul je er voor moeten betalen. Mis deze unieke kans niet en download alleen vandaag nog GRATIS de PSD van Peter Jaworowski!

Download >>hier<< de PSD van Peter Jaworowski. Werkt het niet via de website? Probeer dan hier.

Filmpje: (zet de ondertiteling aan via het menuutje onderaan het filmpje als je niks ziet)

Heel veel plezier ermee!

Geplaatst:

Ik heb 'm net even kort ingekeken. Wat werkt deze designer overzichtelijk zeg! Heel makkelijk te volgen allemaal wat hij aan het doen is, en toch is dit design tot in het kleine detail tot in perfectie uitgewerkt. Thanks voor de link, Levi!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...