achiehoi Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 He allemaal, ik heb net een appartement gekocht van 200k ongeveer (me eerste appartement in GTA Online) en ik zag dus dat de Elegy gratis op zo'n site stond, dus ik had hem besteld, maaarr ik had hem per ongeluk 2 keer besteld, hoe kan ik die ene dan wegdoen zeg maar? verkopen bij LS Customs lukt niet Dankjewel Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Opblazen, en niet claimen bij de verzekering. Reageren
GTAbubba Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 He allemaal, ik heb net een appartement gekocht van 200k ongeveer (me eerste appartement in GTA Online) en ik zag dus dat de Elegy gratis op zo'n site stond, dus ik had hem besteld, maaarr ik had hem per ongeluk 2 keer besteld, hoe kan ik die ene dan wegdoen zeg maar? verkopen bij LS Customs lukt niet Dankjewel of gewoon een andere auto of motor kopen en em dan vervangen Reageren
Hmmpff Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 He allemaal, ik heb net een appartement gekocht van 200k ongeveer (me eerste appartement in GTA Online) en ik zag dus dat de Elegy gratis op zo'n site stond, dus ik had hem besteld, maaarr ik had hem per ongeluk 2 keer besteld, hoe kan ik die ene dan wegdoen zeg maar? verkopen bij LS Customs lukt niet Dankjewel gewoon wachten tot je je garage vol hebt en hem dan vervangen voor een andere auto. Reageren
Gweur_Neejt_Goot Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 In de sloot rijden en laten liggen zonder MMI te bellen... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Ze moeten binnenkort maar eens een optie uitbrengen zodat je je voertuigen uit je garage kan verwijderen zonder hem persé te moeten vervangen ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.