3L1077 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Hey Ik had daarstraks zin om wat te proberen met de polygon selection tool, maar wanneer ik de selectie wilde vullen, was het helemaal anders dan met bijvoorbeeld de marquee selection. Hieronder een voorbeeldje. Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Raar, dat hoort gewoon strak te zijn. Hoe staan je instellingen (bovenin)? En heb je anti-alias aangevinkt? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Ik vermoed dat je Feather op een hogere waarde dan 0 staat, wat betekent dat 'ie bij het vullen automatisch de randen 'verzacht'. Als je dit uitzet, zou het goed moeten zijn. Zie deze screen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Ik zie het al. De doezelaar stond op 1px, in de plaats van 0. Ik dacht dat 1 het minimum was, maar dat was het dus niet. Bedankt jongens! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.