TekaLoca Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Hallo medeforummers, ik begon in de statusupdates al met de vraag of San Andreas de moeite was om te kopen voor een tientje. Ik kreeg daar wat antwoorden op zoals dat ik het via Steam moest kopen. Persoonlijk heb ik liever een "fysieke" versie zegmaar.. Dus met disc, hoesje enzo. Ik had deze dus al gevonden op bol.com voor €9.99, en dat vind ik toch al een redelijke prijs. Nu, zijn er mensen die hem nog goedkoper weten zijn? En is het eigenlijk wel echt nog de moeite hem te kopen op PC? Heb hem vroeger wel gespeeld op PS2, maar toen ging het bij mij vooral om het free roamen en had toen niets met die missies Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Een antwoord: Ja, het is de moeite zeker waard. Dit is een erg goedkope site: klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Of het de moeite waard is: absoluut, dubbel en dwars. De game is bijna tien jaar oud, maar het is nog steeds een geweldig spel om te spelen. Op grafisch gebied en op het gebied van realisme doet het uiteraard wat onder aan de huidige games, maar ik verzeker je dat je er nog steeds lol mee zult hebben. Het spel heeft naast de storyline (die uit meer dan 100 missies bestaat) ook een veelzijdig aanbod aan zijmissies en je hebt een grote map om te ontdekken (al zul je dat al enigszins gedaan hebben in je PS2 versie). Bovendien kun je dan éindelijk meedoen aan de felbegeerde en legendarische MTA-meetings die er georganiseerd worden op het forum. Wat de prijs betreft: zoek eens wat rond op het internet, zou ik zeggen. Er zijn genoeg websites die prijzen vergelijken van producten - waaronder dus ook GTA San Andreas -, dus vorm op basis daarvan je beslissing. Op de website van Bart Smit zag ik bijvoorbeeld dat-ie daar maar 6 euro kost... Hoe dan ook, hij is ook voor 10 euro zeker z'n geld waard! Edit: Tja, dat krijg je als je lange posts aan het typen bent... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 (bewerkt) Het probleem daar, is dat het €5 is, exclusief BTW blijkbaar. En dan zijn de verzendkosten er nog niet bij.. Bij Bol is het €9.99 maar da's dan ook het enige dat je betaald geloof ik. Bewerkt: 9 november 2013 door Foreigner97 Eurotekentjes gefikst: als je de WYSIWYG-editor aanzet heeft het forum geen problemen met dergelijke tekens :) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superkoekje Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Nee, bij bol.com betaal je er nog €2.00 verzendkosten bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 en niet te vergeten: San Andreas is ook heel modbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Nee, bij bol.com betaal je er nog ¤2.00 verzendkosten bij. Oh, wist ik niet. Is het dan vanaf een zeker bedrag dat je de verzendkosten niet betaald? 15 of 20 euro ofzo? Of heb ik het op een andere shop.. en niet te vergeten: San Andreas is ook heel modbaar Ja, klopt. Daarom wil ik hem eindelijk eens kopen op PC. Of het de moeite waard is: absoluut, dubbel en dwars. De game is bijna tien jaar oud, maar het is nog steeds een geweldig spel om te spelen. Op grafisch gebied en op het gebied van realisme doet het uiteraard wat onder aan de huidige games, maar ik verzeker je dat je er nog steeds lol mee zult hebben. Het spel heeft naast de storyline (die uit meer dan 100 missies bestaat) ook een veelzijdig aanbod aan zijmissies en je hebt een grote map om te ontdekken (al zul je dat al enigszins gedaan hebben in je PS2 versie). Bovendien kun je dan éindelijk meedoen aan de felbegeerde en legendarische MTA-meetings die er georganiseerd worden op het forum. Klopt! Wat de prijs betreft: zoek eens wat rond op het internet, zou ik zeggen. Er zijn genoeg websites die prijzen vergelijken van producten - waaronder dus ook GTA San Andreas -, dus vorm op basis daarvan je beslissing. Op de website van Bart Smit zag ik bijvoorbeeld dat-ie daar maar 6 euro kost... Hoe dan ook, hij is ook voor 10 euro zeker z'n geld waard! Ik heb net gekeken op de site's van Bart Smit en Dreamland, maar daar verkopen ze hem nietmeer. Was vergeten (opnieuw) te melden dat ik in Belgie woon. Dat is waarschijnlijk de reden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Ah ja, dat zal dan wel verschillen ja. Wellicht kun je dan wat Belgische winkels raadplegen, maar daar weet ik verder niets van. Overigens zou ik ook niet te moeilijk doen over de prijs. Het gaat slechts om een paar euro's, en geloof me, of je nou 20, 10 of 6 euro betaalt: het is waar voor je geld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 (bewerkt) Ik ga het dan maar doen via bol.com, dan betaal ik €10 voor de game, en neem ik nog een boek dat ik heel graag wou hebben. Maar daar ga ik niet over praten aangezien het niet met San Andreas te maken heeft Als ik vandaag bestel, heb ik hem dinsdag in huis dus het komt helemaal goed. Bedankt allen voor de hulp EDIT: Eurotekentje aangepast. Maar ik vind deze editor maar niks.. Daarmee Bewerkt: 9 november 2013 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Ik ga het dan maar doen via bol.com, dan betaal ik €10 voor de game, en neem ik nog een boek dat ik heel graag wou hebben. Maar daar ga ik niet over praten aangezien het niet met San Andreas te maken heeft Als ik vandaag bestel, heb ik hem dinsdag in huis dus het komt helemaal goed. Bedankt allen voor de hulp EDIT: Eurotekentje aangepast. Maar ik vind deze editor maar niks.. Daarmee Over mods, als je die op Bol.com besteld. Heb je de V2.00 versie. (Die is amper te modden, je kunt hem wel downgraden maar dan werken heel veel mods nog steeds niet. (Cleo,etc..)) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Oh nja.. Ik heb helaas geen enkele ervaring met mods. Waar moet ik hem dan halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Oh nja.. Ik heb helaas geen enkele ervaring met mods. Waar moet ik hem dan halen? Nou ja, je kunt hem in principe kopen. De v1.0 versie downloaden, en het spel opstarten zonder crack. (Met je CD natuurlijk) Dan is het gewoon legaal, aangezien je het spel legaal hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Kan je dat een beetje meer uitleggen aub? Zoals ik al zei ben ik een grote noob hiermee.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Met deze download kun je je v2.0 deels downgraden en als het goed is mods installeren. Maar goed, ik zou eerst maar even wachten tot je San Andreas daadwerkelijk in je bezit hebt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2013 Inderdaad. Als het goed is plaats ik mijn bestelling morgen al en komt die alsnog dinsdag in huis Laat nog wel weten wanneer ik hem heb, en of ik er een probleem mee heb ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.