NickDrake Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) op de playstation lukt die race maar ni he en zelfs met de cheat auto's ontploffen als je ze raakt eindig ik 2de en ni eerste :o iemand een tip/hint edit- ik ga het uitproberen :huh: Bewerkt: 17 juli 2005 door pokearno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Je moet de cheat "auto's vliegen in de lucht als je ze raakt " doen. Als je ze raakt vliegen die en kunnen ze het niet halen. Auto's vliegen de lucht in als je tegen ze botst Als je met een auto tegen een andere auto aan rijdt vliegt die andere auto de lucht in Square, R2, Down, Down, Left, Down, Left, Left, L2, X Probeer tegen die andere te botsen en probeer zo snel mogelijk te zijn. Zie ook Walktrough En zoekfunctie Bewerkt: 17 juli 2005 door Synchro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Je kan ook leren rijden geen cheats gebruiken en dan die race halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Je kan ook leren rijden geen cheats gebruiken en dan die race halen IK,leren rijden :rolleyes: lukt nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Doe taxi missies.., je leert er rijden van, je leert de stad kennen en je krijgt nog geld ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Je kan toch de gewoon wat leren rijden in de Driving School? Waarom is hij er anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Je kan toch de gewoon wat leren rijden in de Driving School? Waarom is hij er anders? Ehm... de lowriderace, die-eh... zit op het eerste eiland, en-eh... daar zit de autorijschool nog niet. Dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Doe taxi missies.., je leert er rijden van, je leert de stad kennen en je krijgt nog geld ook Maar taxi's rijden veel anders dan Low Riders @ Pokearno.. probeer je handrem van je lowrider zo weinig mogelijk te gebruiken... En probeer in plaats van te remmen gas los te laten in de bochten... je zult zien dat dit veel helpt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 allemaal bedankt kzal morgen verslag uitbrengen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) en nog een tip: neem een lowrider waar geen hydraulics onder zitten.. want als ik soms een scherpe bocht neem druk ik het pookje wel eens in en dan maak je gebruik van de hydraulics en kun je op je dak terecht komen. Maar taxi's rijden veel anders dan Low Riders hij heeft het over het rijden in het algemeen volgens mij Bewerkt: 18 juli 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Het enige wat je moet doen is goed rijden desnoods zet je er een nitro in opsich wel handig. Ps: deze missie is zo makkelijk. Gewoon je best doen en zonder cheats spelen natuurlijk :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bas2255 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 je moet nitro en in knallen hedde hem zo gewonnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 tlukt nog ni ,weet iemand wat de beste lowrider voor die race is <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Volgens mij is de Voodoo/Tornado zonder hydraulics opzich wel een goeie auto. Ik wil de race anders ook wel voor je doen. Stuur je savegame maar naar mij toe per PM Edit: Ik zie net dat je het op de PS2 hebt. Dan kan ik de race niet voor je doen . Bewerkt: 19 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
predaking Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ik had ook veel moeite met deze race. Na 10 keer ofzo heb ik de cheat gebruikt dat het spel 2X zo langzaam gaat, dan is het goed te doen. Ik heb ook altijd zo'n moeite met die missie van die motorrijder die vlucht, en die doe ik dan ook met die cheat. Ik doe m op PC, maar voor PS2 zal je ook wel zo'n cheat hebben. Lekker RELAXED Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.