GuitarGuy666 Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik wil graag een intro hebben voor youtube. En daarmee bedoel ik dat ik voor het beginnen van een video een coole intro wil hebben. Zelf kan ik niets meer dan een simpele cinema 4D maken, maar ik wil iets dat echt indruk maakt. Soort: Intro voor youtube tekst: FrostCube98 stijl: Gaming Je kunt er eventueel ook muziek achter doen, maar dat doe ik liever zelf. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen . Groeten, Super Bewerkt: 10 november 2013 door supergtagamer
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 http://youtu.be/3rhO9e5IsoM Deze vind ik eigenlijk wel mooi gelukt hoor :$
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 (bewerkt) Maar dat is een trailer, geen intro EDIT: Dit topic mag dicht. Ik wilde graag snel een intro hebben, en ben op youtube wezen zoeken naar tutorials in after effects, en heb er nu een erg mooie van gemaakt . Vergeet niet mijn Youtube kanaal op te zoeken . Bewerkt: 11 november 2013 door supergtagamer
Nyltje Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Lol, dat liedje van de trailer speel ik ook met m'n band. Ik zal trouwens ff je kanaal bezoeken.
Recommended Posts