Jump to content

Eigen Filmpjes


studio dewolf

Recommended Posts

Deze heb ik er nog geen 24 uur op:

http://www.youtube.com/watch?v=lEoEQ7pzXP0&list=UUEFln2QEYVexdjQrLkH9LwA&index=1

Ik heb 39 videos dus als je nog meer videos wilt zien ga je naar: www.youtube.com/nyltje

Ik maak meestal Zo-doe-je-dat en gaming video's. Ik heb ook een paar muziek video's erop.

EDIT: Je moet het verschil zien tussen mijn eerste en laatste video. Wat een verschil qua editten :schater:

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    23

  • Dieko

    15

  • studio dewolf

    12

  • onbekendeIV

    12

  • 3 maanden later...

Hey allemaal,

Ik heb eens een horrorfilmpje gemaakt en ik was benieuwd wat jullie er van vinden. Zijn er dingen die ik voortaan beter/anders moeten doen? Maken jullie zelf ook wel eens filmpjes in je vrije tijd? Laat het hier weten!

Bewerkt: door sakemarinusbooi
Link to comment
Delen op andere websites

Was heel goed! Het verveelde niet! Misschien kan je wat van die schrik momenten doen. Dus dat iemand ergens naartoe kijkt en dat hij zich dan omdraait en dat die clown dan achter hem staat, dat je je dus helemaal de tievus (om het zo dan maar even te noemen) schrikt! Ik ben benieuwt wat het vervolg is!

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Was heel goed! Het verveelde niet! Misschien kan je wat van die schrik momenten doen. Dus dat iemand ergens naartoe kijkt en dat hij zich dan omdraait en dat die clown dan achter hem staat, dat je je dus helemaal de tievus (om het zo dan maar even te noemen) schrikt! Ik ben benieuwt wat het vervolg is!

Haha, bedankt voor de tip! Ik zal het zeker in het vervolg gebruiken, meer schrikmomenten. Dat maakt het inderdaad net iets spannender.

Link to comment
Delen op andere websites

Was heel goed! Het verveelde niet! Misschien kan je wat van die schrik momenten doen. Dus dat iemand ergens naartoe kijkt en dat hij zich dan omdraait en dat die clown dan achter hem staat, dat je je dus helemaal de tievus (om het zo dan maar even te noemen) schrikt! Ik ben benieuwt wat het vervolg is!

Haha, bedankt voor de tip! Ik zal het zeker in het vervolg gebruiken, meer schrikmomenten. Dat maakt het inderdaad een stuk spannender.

^_^, ik hou meestal niet van horror en dan zit ik met m'n handen voor m'n hoofd en kan ik net iets zien door een kiertje van m'n handen. (net zoals bij Slender xD) Maak de volgende net zo eng, of misschien nog wel enger als Slender! :D MAAR! Je bent echt een goede video editer, het leek net, op de schrik momenten na, een preview van een grote film! Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de complimenten en tips! Ik vind het ook wel vet dat er veel vraag naar een vervolg is dus daar ga ik zeker mee aan de gang. Jullie kunnen eventueel op mijn kanaal abonneren om op de hoogte te blijven maar ik post het hier in ieder geval ook wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje, voor wat eigelijk een amateurtistische productie is (neem ik toch aan, als je de openingspost leest) dan moet ik zeggen dat dit echt héél goed is.

Zelf kijk ik absoluut niet graag naar horror, maar dat even terzijde is dit wel goed gemaakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer mooi filmpje, doe je dit al langer? Want de het script en de manier van filmen ziet er echt professioneel uit! ;) Ik zou graag je vervolg zien. Speel je er trouwens zelf ook in?

Ik ben al ongeveer een half jaar op deze manier bezig met filmen. Verder heb ik inderdaad een klein figuratierolletje in deze video; de jongen met de flaporen links op de bank op het eind ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...