Jump to content

Eigen Filmpjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier mijn filmpjes:

Zwitserland montage: (slechte kwaliteit spijtig genoeg)

Saints Row 2 filmpje:

• Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

23

• Dieko

15

• studio dewolf

12

• onbekendeIV

12

• 2 maanden later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Het heeft een behoorlijke tijd geduurd, in februari dit jaar :D vorig jaar zijn we begonnen bij Death Incorporated met een speciale filmdivisie. Na heel wat testen, gecrashte capture-apparatuur en scripts schrijven, is er eindelijk een resultaat behaald waar we trots op zijn. Montage en capture door mijzelf, de intro is gemaakt door Iscariah.

Het is een drieluik, waarin een bankoverval, vlucht en afrekening in worden weergegeven. De opnames zijn gemaakt in de Deathmatch Mode van GTA IV: The Ballad of Gay Tony, (xbox360) omdat in deze specifieke multiplayer mode geen pips boven de personages zijn te zien. Dit levert mooi, schoon beeld op.

Wat je op zal vallen in deze video's, is dat er weinig directe actie in zit verwerkt. Dat klopt; ik heb er bewust voor gekozen om in deze miniserie als "cameraman" langs de zijlijn te gaan staan. Voor een volgend project gaan we uitproberen of we de actie wat dichterbij kunnen brengen, bijvoorbeeld door zelf actief deel te nemen aan het verhaal met mijn eigen personage, waardoor de camera een personage zal blijven volgen.

Anyway, enjoy!

Geplaatst: (bewerkt)

Hey everybody,

I just made two video's for this song Murderer of The Partysquad

Check it out and let me know what you think!

>>> Door Lantyz: Nederlands, svp. Topic samengevoegd aan algemeen filmpjes-topic.

Waarschuwing voor kijkers met een zwakke maag: Naakt, bloed, moord, George W. Bush en meer onappetijtelijke zaken, en dat in één filmpje. Wat een vreemde hobby's zijn er toch.<<<

Bewerkt: door Lantyz
  • 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik in de magical mystery tour bus. Terwijl we rondrijden naar de bekende Beatles plekken :puh:

ook een deel 2 en 3

Bewerkt: door PowerPats
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...