Jump to content

Eigen Filmpjes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eerste filmpje: gewoon een politieauto die die rand op gereden is en daar dus ook doorrijd en erop blijft omdat hij niet kan sturen.

Tweede filmpje: Glitch? Waar?

als je goed kijkt aan het begin zie je het wel! heel goed kijken! :bier:

Een intro voor mn filmpjes gemaakt door een vriend van me.

http://www.youtube.com/watch?v=pwj5KPvPcrM

Respect voor het fluiten

tnx! maar heb de audio van een vriend en die heeft het hier vandaan zeker: http://www.youtube.com/watch?v=8ScjEXWwgCQ

Heb nu ook een normale versie:

http://www.youtube.com/watch?v=sBG1HsjlnuE

Bewerkt: door onbekendeIV
  • Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

23

• Dieko

15

• studio dewolf

12

• onbekendeIV

12

• 3 weken later...

Ik weet niet of veel van jullie van de youtuber "Fred" hebben gehoord, maar voor een heleboel onder ons is zijn "gepitchte" stem enorm irritant.

Toch is hij er zelf wereld beroemd mee geworden en officieel "youtube partner" geworden. :schater:

Nu heb ik een filmpje gemaakt waar "Fred" Michael Jackson tegen het lijf loopt tijdens de muziek clip "Bad". :cab:

Reacties graag ^_^

2e Filmpje:

Dit is een soort van Voice over op de officiele Trailer van Dawn Of The Dead.

Kiss Of The Dead! De stemmen zijn gemaakt met een zeer eenvoudig klein programma. (Speakonia)

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Mijn versie van Hey joe van Jimi Hendrix. Best leuk nummer om te spelen. :)

Ik vond de backing track wel vet, dus heb ik een improvisatie gedaan. Er zitten alleen volgens mij nog wel een paar foutjes in. :$

De gear is:

Fender American Strat

Marshall JCM 800 Lead Series. De oude versie ervan.

Erachter staat trouwens nog een Squier Jazz bass.

Geplaatst:

Ik vind het best wel een beetje slecht... :bonk:

Je speelt de halve intro niet, en de andere helft speel je fout (Dat je dat niet hoort)

Je zou ook wat meer variatie moten doen, en tussen-loopjes (zoals je deed op 1.14)

wel mooie gitaar trouwens :$

Geplaatst:

Je speelt de halve intro niet, en de andere helft speel je fout (Dat je dat niet hoort)

Je zou ook wat meer variatie moten doen, en tussen-loopjes (zoals je deed op 1.14)

uhmmm... bedankt?

Dat ik niet het hele intro speel ligt eraan dat de track meteen startte, dus kon ik niet meteen beginnen. Ik snap trouwens niet wat er fout is aan de rest van het intro.

Er zit eigenlijk ook maar een loopje in het nummer dus heel veel valt er ook niet te

variëren.

Geplaatst:

uhmmm... bedankt?

Dat ik niet het hele intro speel ligt eraan dat de track meteen startte, dus kon ik niet meteen beginnen. Ik snap trouwens niet wat er fout is aan de rest van het intro.

Er zit eigenlijk ook maar een loopje in het nummer dus heel veel valt er ook niet te

variëren.

Het eerste stuk van de intro (0.05-0.07) pak je gewoon hele rare/valse akkoorden

Het tweede stuk (0.08-0.09) had je 2 frets verder moeten spelen

En als je naar het nummer luistert http://www.youtube.com/watch?v=-mBjG9chIFw

Dan hoor je dat er bijna geen 1 stukje hetzelfde is, er zit altijd wel een beetje variatie in. Dat zou jij ook moeten doen. :bier:

Ik bedoel dit trouwens niet beledigend hoor :bonk:

Geplaatst:

uhmmm... bedankt?

variëren.

Het eerste stuk van de intro (0.05-0.07) pak je gewoon hele rare/valse akkoorden

Het tweede stuk (0.08-0.09) had je 2 frets verder moeten spelen

En als je naar het nummer luistert http://www.youtube.com/watch?v=-mBjG9chIFw

Dan hoor je dat er bijna geen 1 stukje hetzelfde is, er zit altijd wel een beetje variatie in. Dat zou jij ook moeten doen. :bier:

Ik bedoel dit trouwens niet beledigend hoor :bonk:

Ik heb nu niet zo'n zin om het helemaal opnieuw te doen, maar volgende keer zal ik er op letten. :)

:tu:

Ik wil zelf ook altijd ff een video opnemen, maar ik heb er nooit zin in :cab:

Bewerkt: door hippiebus
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...