Nyltje Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 (bewerkt) Deze heb ik er nog geen 24 uur op: http://www.youtube.com/watch?v=lEoEQ7pzXP0&list=UUEFln2QEYVexdjQrLkH9LwA&index=1 Ik heb 39 videos dus als je nog meer videos wilt zien ga je naar: www.youtube.com/nyltje Ik maak meestal Zo-doe-je-dat en gaming video's. Ik heb ook een paar muziek video's erop. EDIT: Je moet het verschil zien tussen mijn eerste en laatste video. Wat een verschil qua editten Bewerkt: 6 april 2012 door nyltje Reageren
-Stan- Geplaatst: 5 september 2012 Rapport Geplaatst: 5 september 2012 (bewerkt) Ik wou dit graag delen Bewerkt: 5 september 2012 door -Stan- Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 september 2012 Rapport Geplaatst: 8 september 2012 Deze is echt droog xD http://www.youtube.com/watch?v=T5I023L8FpY Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 (bewerkt) Hey allemaal, Ik heb eens een horrorfilmpje gemaakt en ik was benieuwd wat jullie er van vinden. Zijn er dingen die ik voortaan beter/anders moeten doen? Maken jullie zelf ook wel eens filmpjes in je vrije tijd? Laat het hier weten! Bewerkt: 10 december 2012 door sakemarinusbooi Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 (bewerkt) Was heel goed! Het verveelde niet! Misschien kan je wat van die schrik momenten doen. Dus dat iemand ergens naartoe kijkt en dat hij zich dan omdraait en dat die clown dan achter hem staat, dat je je dus helemaal de tievus (om het zo dan maar even te noemen) schrikt! Ik ben benieuwt wat het vervolg is! Bewerkt: 10 december 2012 door nyltje Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Was heel goed! Het verveelde niet! Misschien kan je wat van die schrik momenten doen. Dus dat iemand ergens naartoe kijkt en dat hij zich dan omdraait en dat die clown dan achter hem staat, dat je je dus helemaal de tievus (om het zo dan maar even te noemen) schrikt! Ik ben benieuwt wat het vervolg is! Haha, bedankt voor de tip! Ik zal het zeker in het vervolg gebruiken, meer schrikmomenten. Dat maakt het inderdaad net iets spannender. Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 (bewerkt) Was heel goed! Het verveelde niet! Misschien kan je wat van die schrik momenten doen. Dus dat iemand ergens naartoe kijkt en dat hij zich dan omdraait en dat die clown dan achter hem staat, dat je je dus helemaal de tievus (om het zo dan maar even te noemen) schrikt! Ik ben benieuwt wat het vervolg is! Haha, bedankt voor de tip! Ik zal het zeker in het vervolg gebruiken, meer schrikmomenten. Dat maakt het inderdaad een stuk spannender. , ik hou meestal niet van horror en dan zit ik met m'n handen voor m'n hoofd en kan ik net iets zien door een kiertje van m'n handen. (net zoals bij Slender xD) Maak de volgende net zo eng, of misschien nog wel enger als Slender! MAAR! Je bent echt een goede video editer, het leek net, op de schrik momenten na, een preview van een grote film! Bewerkt: 10 december 2012 door nyltje Reageren
Bodemloos Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Ik heb met plezier gekeken, ik vond 't een erg leuk filmpje en de muziek was op sommige momenten goed gedaan, ik zou graag een vervolg zien. Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Bedankt voor de complimenten en tips! Ik vind het ook wel vet dat er veel vraag naar een vervolg is dus daar ga ik zeker mee aan de gang. Jullie kunnen eventueel op mijn kanaal abonneren om op de hoogte te blijven maar ik post het hier in ieder geval ook wel. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Zeer mooi filmpje, doe je dit al langer? Want de het script en de manier van filmen ziet er echt professioneel uit! Ik zou graag je vervolg zien. Speel je er trouwens zelf ook in? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Als je het hele verhaal wilt volgen, moet je ook deze kijken: Degene in de OP is namelijk een vervolg op deze! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Weetje, voor wat eigelijk een amateurtistische productie is (neem ik toch aan, als je de openingspost leest) dan moet ik zeggen dat dit echt héél goed is. Zelf kijk ik absoluut niet graag naar horror, maar dat even terzijde is dit wel goed gemaakt Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Knap gedaan! Als je me zegt dat dit door een professioneel team is gedaan, geloof ik het ook. Ik hoop op meer! Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 Zeer mooi filmpje, doe je dit al langer? Want de het script en de manier van filmen ziet er echt professioneel uit! Ik zou graag je vervolg zien. Speel je er trouwens zelf ook in? Ik ben al ongeveer een half jaar op deze manier bezig met filmen. Verder heb ik inderdaad een klein figuratierolletje in deze video; de jongen met de flaporen links op de bank op het eind Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.