Kloep Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Geplaatst: 10 december 2012 >>> Door Kloep: Gehele topic samengevoegd met een al bestaand topic.<<< Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 Omdat de link naar het topic "Eigen filmpjes" niet werkt, heb ik maar besloten om dit topic te maken; je kan hier (eigen gemaakte) Halloween-gerelateerde filmpjes posten! Ik heb er zelf toevallig vandaag eentje geüpload ter gelegenheid van Halloween: Reageren op filmpjes van anderen mag natuurlijk ook >>> Door SpacyColours: Heb het topic toch even samengevoegd. De link naar Eigen Filmpjes zou nu weer gewoon moeten werken, bedankt voor het melden!<<< Reageren
mooijtje Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Naast fulltime GTA 5 spelen, doe ik ook wat anders! Nu hoor ik jullie denken: *** doet hij nog meer dan ? :o Dit dus: http://www.youtube.com/watch?v=3AtnC6Y7MOU&sns=em Reactie please en doorsturen wordt zeer gewaardeert >>> Door SpacyColours: Topic samengevoegd met deze. Hier kan je je eigen filmpjes plaatsen. <<< Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Belachelijke clip(zowat steeds dezelfde positie en een troosteloos uitzicht), aan je Engels hoor je duidelijk dat je een Nederlander bent(no offence), maar je kan wel redelijk goed zingen naar mijn mening. Toch maar eens proberen om aan een programma als "The Voice" mee te doen? You never know..Afgaan zul je sowieso niet doen. Reageren
Michael Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Je kan goed zingen, alleen hoop ik andere nummers te zien (aangezien ik het nummer zelf, gewoon afschuwelijk vind, en niet van de persoon die dit nu plaatst). Mijn complimenten :$ Reageren
mooijtje Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 1: Klopt, had deze zelf gemaakt. En idd, engels moet ik nog ff aanwerken. But thnx! 2: Sorry Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Erg mooij mooi! Je kan goed zingen, en ik vind het een mooi nummer (kende het nog niet). Nu focus je je op de zang natuurlijk, maar ik denk dat een clip met wat meer effecten en scènes erbij de video al stukken interessanter kan maken. Anyway, ga zo door. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Ik vind het mooi en je kan echt perfect zingen. Maar wel jammer dat je steeds op dezelfde plek bent. Reageren
IndoGuus Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 (bewerkt) Goede oude tijd, een vriend had deze epische BF2-kill geupload van mij. Ben zelf het originele FRAPS-bestand kwijt... Bewerkt: 2 augustus 2014 door IndoGuus Reageren
Dexist Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Mijn eerste filmpje dat ik op YouTube zette, uit 2006! Lekker oud dus Reageren
Sublime Geplaatst: 26 maart 2016 Rapport Geplaatst: 26 maart 2016 Haha bazenfilmpje hoor, vereist veel preciziewerk :o Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 19 april 2016 Rapport Geplaatst: 19 april 2016 :7 Faalvideo 9/11 wud do agen Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 13 juni 2016 Rapport Geplaatst: 13 juni 2016 Bump: Een parkour video van mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.