1974 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 def jam fimpje. eerste gevecht begint een beetje gezuigt en verder is alles een beetje mislukt. maar wat vinden jullie? by the way: mijn echte naam is kaweian Tja niet alles kan gaan zo als je wilt,maar hij is wel grappig. Reageren
kamranoi Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 (bewerkt) thanks. dat was mijn nieuwste en slechtste filmpje. mijn andere zijn best mooi. check een van mijn beste filmpkes. Bewerkt: 9 juli 2008 door kamranoi Reageren
gaman Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Gemaakt met hippekipje A.K.A pipoclown001 op het forum hier. P.S ik ben stinkie11 op youtube kijk ook op mijn youtube account voor meer filpjes en kijk ook op die van hippekipje. Bewerkt: 14 juli 2008 door gaman Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 FILMHier een paar eigen . mooie films van driver 1 en 2 eve oftopic : heb je het kunnen uitspelen driver 2???? ik kan niet verder dan dat je die heli moet volgen in rio Reageren
1974 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 FILMHier een paar eigen . mooie films van driver 1 en 2 eve oftopic : heb je het kunnen uitspelen driver 2???? ik kan niet verder dan dat je die heli moet volgen in rio Ehm die heb ik nog nooit gedaan (ben wel in Rio gekomen ) maar dit zou je kunnen helpen Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) thx volgens mij is dat de laatste missie kga het later uitproberen Bewerkt: 14 juli 2008 door rjravi1 Reageren
kamranoi Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) assasins creed fimpke rate en please en geef je mening graag edit: voor de mensen die het nog niet weten kaweian is mijn echte naam. Bewerkt: 21 juli 2008 door kamranoi Reageren
Timske Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 http://nl.youtube.com/user/SimTune Mijn profiel en dan het filmpje dat je gelijk ziet kijken! N00bmode Binnekort stunt video! Reageren
.Senne Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 @kamranoi: waar heb je die mod van de lambo murcielago uit een vn je filmpjes vandaan? vette movietjs trouwens ik heb dr nog maar drie: 2 vna gta san andreas mods en 1 van fatty K (de beatboxer) >>mijn account<< en m'n beste video'tje van gta san andreas car mods: Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Een filmpje van mij: Mijn profielpagina: http://nl.youtube.com/user/koentjuhhhhhh Mijn filmjes zijn niet echt heel bijzonder hoor Reageren
rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 mooie film van een race 8/10 Reageren
Berrus Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Hoop dat de link werkt. Maar die man op de motor ben ik zelf dus <object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Reageren
Dinkydau Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 html werkt niet Dit filmpje moet verschijnen op deze pagina: Gebruik de volgende code: [youtube]u0A4GS5zk1g[/youtube] Verder, mijn filmpjes: www.youtube.com/kesavaavp cobra 6, een stuk vuurwerk cobra TT, ook een stuk vuurwerk bugs met de monstertruck in gta sa apophysis creaties van mij een WarRock film, maar zonder kutmuziek en gameplay erbij (zoals het er in het spel ook aan toe gaat, en niet alleen de kills) onweer van pas geleden hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.