Ata Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Voor sommige parts in de LS customs moet ik een rrally gedaan hebben, wat is dit en waar kan ik deze starten? Reageren
Hmmpff Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Voor sommige parts in de LS customs moet ik een rrally gedaan hebben, wat is dit en waar kan ik deze starten? In sommige races heb je de functie Rally, net zoals point to point (gta). Host maar eens de race "down the rain", dat is iig een race waar je ook rally kan doen. Reageren
Gweur_Neejt_Goot Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Voor sommige parts in de LS customs moet ik een rrally gedaan hebben, wat is dit en waar kan ik deze starten? In sommige races heb je de functie Rally, net zoals point to point (gta). Host maar eens de race "down the rain", dat is iig een race waar je ook rally kan doen. Bij een rally zit je met zn 2e in de auto. Als jij chauffeur bent zie je de checkpoints niet en moet de bijrijder dus zeggen waar de checkpoint is (headset is wel makkelijk) Ben jij bijrijder dan zie je de checkpoints en moet je de bestudeer de weg wijzen... Om dit te winnen moet je met minimaal 4 personen zijn en zorgen dat je wint Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.