3L1077 Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Gisteren kreeg ik zin om weer iets nieuws te proberen. Eerst liep het allemaal niet zo goed met die polygons, maar daar hebben jullie me gelukkig geholpen! Zelf vind ik 'm wel geslaagd, maar ik weet niet goed hoe ik 'm moet plaatsen tegenover m'n huidige sig, die nu toch al wel wat bekender is geworden. Wat denken jullie? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Tof! Zo te zien zijn die polygons helemaal goedgekomen. Prettig kleurenschema dat eruit springt maar toch zacht voor de ogen is. Glanseffect maakt net het verschil tussen saai en interessant, prima zet. Overall een leuke signature, vind 'm persoonlijk mooier dan je huidige. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Ik vind hem mooier, ik zou de nieuwe nemen. Echt goed gedaan! Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2013 De rechterkant is een beetje misgelopen, maar ik denk dat ik 'm dan toch maar eens ga vervang. Uiteindelijk is het ergens nog wel dezelfde signature. Bedankt voor de feedback! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.