FcUtreg4Life Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 (bewerkt) Heb 'n paar vraagjes: Heeft 'n appartement met 6-car garage ook 'n "planning room" of is dit alleen weggelegd voor appartementen met 10-car garage? Hoe maak ik 'n selfie, ennuh .... hoe plaats ik hier eigenlijk foto's? Alvast bedankt. Bewerkt: 10 november 2013 door FcUtreg4Life Reageren
Hmmpff Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 nee alleen appartementen die duurder zijn dan 200k hebben een planning room, alle appartementen met een 10-car garage dus. het tweede vraag ik mij ook af, via social club denk ik? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Je kan je foto's vinden op Socialclub als je je PSN ID of Gamertag aan je account hebt gelinkt, en door de rechter stick in te drukken maak je een selfie. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 10 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2013 nee alleen appartementen die duurder zijn dan 200k hebben een planning room, alle appartementen met een 10-car garage dus. jammer .... heb nu 'n appartement met 10-car garage, maar heb eigenlijk wel genoeg aan 6 iig bedankt, nu alleen het fotoprobleem nog Reageren
Hmmpff Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 nee alleen appartementen die duurder zijn dan 200k hebben een planning room, alle appartementen met een 10-car garage dus. jammer .... heb nu 'n appartement met 10-car garage, maar heb eigenlijk wel genoeg aan 6 iig bedankt, nu alleen het fotoprobleem nog genoeg aan 6? ik heb nog niet genoeg aan een van 20 zeker met jou thema, zijn toch zat auto's die daarin passen? Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Selfpics verkrijg je door in de foto-app op R3 te drukken. (Rechterjoystick, ken de benaming van xBox niet) Vervolgens kun je hem downloaden op je Social Club account. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 10 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2013 @Hmmmpff, Klopt, maar die hoef ik niet allemaal. Het busje vd Lost (ga ik zelf maar 'n kopie van maken), 2 musclle cars en 3 motoren heb ik eigenlijk wel genoeg aan. Maar goed, dat worden er dan dus toch 4 meer, komt wel goed. @3L1077, Thanx, zal is kijken of het me lukt. Ben best 'n noob waar het op PC gebruik aankomt namelijk. Lichtelijk digibeet ofzo. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Eerst ga je gewoon naar http://socialclub.rockstargames.com/. Dan ga je naar je accountpagina en dan zie je rechts welke games je gespeeld hebt. Als het goed is staat daar ook GTA V bij en daar klik je dus ook gewoon op. Dan krijg je een nieuw scherm en in het balkje boven de characters staat ergens ''Snapmatic''. Klik daar op en je krijgt weer een nieuw scherm. In de grote gele balk waar ook ''Snapmatic'' in staat zie je een balkje waar ''Most recent'' staat. Klik die aan, selecteer ''My photos'' en voilá, je hebt je foto's op je scherm! Reageren
Techhuis Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Dat busje van The Lost is echt gaar om te rijden je moet hem bijna vooruit duwen....de Bmx is sneller hoor..... Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Zal best, maar als lid van The Lost moet je er eigenlijk wel eentje hebben. Reageren
Anthoox Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Je kan je foto's vinden op Socialclub als je je PSN ID of Gamertag aan je account hebt gelinkt, en door de rechter stick in te drukken maak je een selfie. En hoe upload je hem op R*Gram? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Gaat automatisch als het goed is. Reageren
Anthoox Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Gaat automatisch als het goed is. Wat is een grapje, Slefie -> Instagram -> R*Gram Ik denk dat ik nog even wat moet sleutelen aan mijn humor Reageren
Richard1887 Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Ik heb ook een vraagje, Hoe zit het nou met die crates die gedropt worden. Ik ben op ranking 57 en ik zie die dingen nooit voorbij komen. Een crew member zij gister dat ik vlak bij een dropping was en dat ik hem kon halen, dus ben ik op zijn aanwijzingen er naar toe gereden en dacht ik hem even op te pikken. Helaas helaas ik kon hem niet oppakken. Wat moet ik nog eigenlijk doen om die crate drop te kunnen pakken. Reageren
Redwhite Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Ik heb ook een vraagje, Hoe zit het nou met die crates die gedropt worden. Ik ben op ranking 57 en ik zie die dingen nooit voorbij komen. Een crew member zij gister dat ik vlak bij een dropping was en dat ik hem kon halen, dus ben ik op zijn aanwijzingen er naar toe gereden en dacht ik hem even op te pikken. Helaas helaas ik kon hem niet oppakken. Wat moet ik nog eigenlijk doen om die crate drop te kunnen pakken. bij crate drops wordt eerst een groene 'dropzone' aangegeven. Na een tijdje wordt daar dan een crate gedropt. Afhankelijk van hoe lang de crate er ligt komen er weapon dealers die de crate na een tijdje meenemen. De crates open je door ze open te schieten. soms heb ik wel dat er geen crates vallen als ik me in de dropzone bevind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.