Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Het klopt dat het kan voorkomen dat je ze niet op kan pakken. Je moet namelijk eerst gebeld zijn door Ron hiervoor. Dat word geactiveerd door een missie die je moet hebben behaald. Welke dat is weet ik niet zeker. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Ik heb ook een vraagje, Hoe zit het nou met die crates die gedropt worden. Ik ben op ranking 57 en ik zie die dingen nooit voorbij komen. Een crew member zij gister dat ik vlak bij een dropping was en dat ik hem kon halen, dus ben ik op zijn aanwijzingen er naar toe gereden en dacht ik hem even op te pikken. Helaas helaas ik kon hem niet oppakken. Wat moet ik nog eigenlijk doen om die crate drop te kunnen pakken. bij crate drops wordt eerst een groene 'dropzone' aangegeven. Na een tijdje wordt daar dan een crate gedropt. Afhankelijk van hoe lang de crate er ligt komen er weapon dealers die de crate na een tijdje meenemen. De crates open je door ze open te schieten. soms heb ik wel dat er geen crates vallen als ik me in de dropzone bevind. ik ben er ook nog nooit een tegen gekomen, of ik zie ze gewoon niet.. heel vreemd. Reageren
Richard1887 Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Probleem opgelost. Bel Ron voor een missie en host deze, na 2 missies kreeg ik een telefoon van Ron dat er Crates kunnen komen. Ik was ook verward aangezien ik die 2 missies al heb gedaan met andere, maar je moet deze zelf hosten. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Probleem opgelost. Bel Ron voor een missie en host deze, na 2 missies kreeg ik een telefoon van Ron dat er Crates kunnen komen. Ik was ook verward aangezien ik die 2 missies al heb gedaan met andere, maar je moet deze zelf hosten. Ik heb hier ook geen missie voor gehost. Ik kwam "toevallig" in een missie met mensen die een veel hoger lvl hadden als ik. En na de missie kreeg ik een telefoontje van Ron. Reageren
Ak-deadfist Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Nog een vraag, gewoon omdat het kan Wanneer kun je stripteases bellen naar je huis? Reageren
Richard1887 Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 haha jij snoeperd, gewoon tent binnenlopen en zorgen dat je een balk vol krijgt bij een dame. Reageren
MRSJEIKS Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Ik had vdweek een special crate met 5000k 5000rp minigun en nog wat. Ik heb de minigun niet kunnen gebruiken want wist niet dat je deze alleen bij die zelfde sessie kon gebruiken Reageren
Hmmpff Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Ik had vdweek een special crate met 5000k 5000rp minigun en nog wat. Ik heb de minigun niet kunnen gebruiken want wist niet dat je deze alleen bij die zelfde sessie kon gebruiken ik pakte er net ook 1 op, maar door alle mensen die achter me aanzaten heb ik alleen gezien dat ik er een op pakte, geen idee wat erin zat, was ook niks veranderd aan mijn wapens, dus heb alleen genoegen met RP moeten nemen Reageren
Paralizer83 Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Hoe maak ik 'n selfie, ennuh .... hoe plaats ik hier eigenlijk foto's? om even terug te komen op de hoofdvraag van dit topic, hier hebben we waarschijnlijk nog geen antwoord op gekregen. Tenminste niet op het deel hoe je hier op dit forum een foto plaatst. Het lukt mij namelijk ook niet of even een linkje naar een topic met uitleg zou handig zijn Reageren
Hmmpff Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Hoe maak ik 'n selfie, ennuh .... hoe plaats ik hier eigenlijk foto's? om even terug te komen op de hoofdvraag van dit topic, hier hebben we waarschijnlijk nog geen antwoord op gekregen. Tenminste niet op het deel hoe je hier op dit forum een foto plaatst. Het lukt mij namelijk ook niet of even een linkje naar een topic met uitleg zou handig zijn ik weet dat je lid moet zijn van social club, zodat als je een foto maakt hij hem doorstuurd naar de rockstar site.. en dan verder is een groot raadsel.. Reageren
Paralizer83 Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Hoe maak ik 'n selfie, ennuh .... hoe plaats ik hier eigenlijk foto's? om even terug te komen op de hoofdvraag van dit topic, hier hebben we waarschijnlijk nog geen antwoord op gekregen. Tenminste niet op het deel hoe je hier op dit forum een foto plaatst. Het lukt mij namelijk ook niet of even een linkje naar een topic met uitleg zou handig zijn ik weet dat je lid moet zijn van social club, zodat als je een foto maakt hij hem doorstuurd naar de rockstar site.. en dan verder is een groot raadsel.. Ja zover ben ik al, ik kan ze opslaan van social club naar mijn pc maar hoe zet ik ze dan weer hier op dit forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.