PuffDawg Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 ik heb zojuist eens de tut van MClaw uitgeprobeert dat de letters infaden en uitfaden maar het probleem is dat als mijn naam opkomt heel de sig een beetje verbleekt.iemand een idee hoe je me kunt helpen? Reageren
Timos Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Dit had je beter kunnen vragen in het topic zelf. Maar je moet wel de Type Layer [waar staat: Puffdawg] selecteren en niet je background layer! Misschien ligt het daar aan! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Dit had je beter kunnen vragen in het topic zelf.Maar je moet wel de Type Layer [waar staat: Puffdawg] selecteren en niet je background layer! Misschien ligt het daar aan! Ik denk dat het daar aan ligt ja. Zo te zien heb je je sig gebruikt om het uit te proberen maar die heb je niet in PS formaat. Alleen in .jpg. Daarom kan je niet de tekst layer selecteren en fade je hele sig aan en uit . Reageren
PuffDawg Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 ja t'is opgelost dankuwel voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.