Twedeldie Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 (bewerkt) Hallo, Ik heb vandaag met GIMP eens een signature proberen te maken. Ik zou graag weten wat ik beter kan doen. Alvast bedankt, Bewerkt: 11 november 2013 door RobinSA Reageren
Venzio Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Wat heb je precies gedaan? Een achtergrond + een render + wat tekst? Dat is een beetje simpel en je kunt dan beter even een tutorial op bijvoorbeeld YouTube zoeken. Ik kan dit niet echt raten want het is gewoon wat simpel knip- en plakwerk.. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Tof dat je aan de gang bent met sigs maken man. Je hebt een nogal ongebruikelijk formaat gekozen, maar dat is op zich niet erg. In tegenstelling tot Venzio vind ik het eigenlijk wel goed dat je het simpel hebt gehouden, je moet vooral niet te moeilijk beginnen. Wat me wel opvalt is de korreligheid van je afbeelding, wat komt doordat je je signature als .jpg hebt opgeslagen. Probeer dat volgende keer eens als .png te doen, scheelt een hoop. Verder zou je eens kunnen proberen volgende keer wat externe effecten toe te passen: textures, C4D's, dat soort dingen. In deze handige lijst staan er een heleboel. Als je dan ook nog wat tutorials uit dit subforum probeert, leer je waarschijnlijk een heleboel in korte tijd. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Tof dat je aan de gang bent met sigs maken man. Je hebt een nogal ongebruikelijk formaat gekozen, maar dat is op zich niet erg. In tegenstelling tot Venzio vind ik het eigenlijk wel goed dat je het simpel hebt gehouden, je moet vooral niet te moeilijk beginnen. Wat me wel opvalt is de korreligheid van je afbeelding, wat komt doordat je je signature als .jpg hebt opgeslagen. Probeer dat volgende keer eens als .png te doen, scheelt een hoop. Verder zou je eens kunnen proberen volgende keer wat externe effecten toe te passen: textures, C4D's, dat soort dingen. In deze handige lijst staan er een heleboel. Als je dan ook nog wat tutorials uit dit subforum probeert, leer je waarschijnlijk een heleboel in korte tijd. Bedankt voor de tips Reageren
Venzio Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Tof dat je aan de gang bent met sigs maken man. Je hebt een nogal ongebruikelijk formaat gekozen, maar dat is op zich niet erg. In tegenstelling tot Venzio vind ik het eigenlijk wel goed dat je het simpel hebt gehouden, je moet vooral niet te moeilijk beginnen. Wat me wel opvalt is de korreligheid van je afbeelding, wat komt doordat je je signature als .jpg hebt opgeslagen. Probeer dat volgende keer eens als .png te doen, scheelt een hoop. Verder zou je eens kunnen proberen volgende keer wat externe effecten toe te passen: textures, C4D's, dat soort dingen. In deze handige lijst staan er een heleboel. Als je dan ook nog wat tutorials uit dit subforum probeert, leer je waarschijnlijk een heleboel in korte tijd. Je moet zeker wel klein beginnen maar je kunt dan toch beter goed beginnen/proberen dan jezelf misschien dingen aanleren wat je dan als automatisme gaat doen? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Tof dat je aan de gang bent met sigs maken man. Je hebt een nogal ongebruikelijk formaat gekozen, maar dat is op zich niet erg. In tegenstelling tot Venzio vind ik het eigenlijk wel goed dat je het simpel hebt gehouden, je moet vooral niet te moeilijk beginnen. Wat me wel opvalt is de korreligheid van je afbeelding, wat komt doordat je je signature als .jpg hebt opgeslagen. Probeer dat volgende keer eens als .png te doen, scheelt een hoop. Verder zou je eens kunnen proberen volgende keer wat externe effecten toe te passen: textures, C4D's, dat soort dingen. In deze handige lijst staan er een heleboel. Als je dan ook nog wat tutorials uit dit subforum probeert, leer je waarschijnlijk een heleboel in korte tijd. Je moet zeker wel klein beginnen maar je kunt dan toch beter goed beginnen/proberen dan jezelf misschien dingen aanleren wat je dan als automatisme gaat doen? Ik ben nu opzoek naar tutorials. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 (bewerkt) Ik heb een nieuwere. http://i42.tinypic.com/1zqfpma.jpg Bewerkt: 11 november 2013 door RobinSA Reageren
Twedeldie Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Welke vind je het mooist? Want dan neem ik die als signature. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Deze vind ik het mooiste met een 8! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.