Swede_Demon Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 Zo dan: 'wie zoekt, die vindt' . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 Heb mijn twijfels, maar hier? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 (bewerkt) Is dat niet dat huis uit de Online missie "Chopper Tail"? :O http://snapmap.wikig...le=&set=744,677 Bewerkt: 3 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swede_Demon Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 Is dat niet dat huis uit de Online missie "Chopper Tail"? :O http://snapmap.wikig...le=&set=744,677 Het is inderdaad op die locatie . Had ik geweten dat er een missie was op die locatie had ik toch wel iets anders uitgezocht xD.Volgende voor jou tommie59 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 (bewerkt) Hier istie dan: :O Bewerkt: 4 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Ik ga voor dit eilandje! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 (bewerkt) :o Die is helaas fout, maar je had hem bijna. Bewerkt: 4 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 (bewerkt) Heb geen map maar het is het grootste eiland daar bij de uitmonding van de wildwater rivier vanaf de almo sea naar de oceaan Bewerkt: 5 november 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swede_Demon Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 (bewerkt) Hier? Bewerkt: 5 november 2014 door Swede_Demon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 Die zijn goed, helaas moet je een snapmap hebben, dus de volgende voor Swede_Demon! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 Die zijn goed, helaas moet je een snapmap hebben, dus de volgende voor Swede_Demon! :o dan had hij net zo goed een map kunnen maken van mijn beschrijving (?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swede_Demon Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 dan had hij net zo goed een map kunnen maken van mijn beschrijving (?) Dat had ik kunnen doen maar ik had gelijk met jou de plaats (met snapmap) al geplaatst maar heb dan mijn post bewerkt omdat ik niet meer wist hoe je de url naam kon veranderen.Ik zal straks even een plaats posten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swede_Demon Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2014 Eindelijk heb ik nog eens kunnen spelen en heb ik een plaatsje gevonden. Bij deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2014 (bewerkt) Oh, dat is bij dat kerkje. Even denken, Hier? http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V_B&title=&set=177,840 Bewerkt: 17 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2014 Ik dacht hier zo? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.