urkaandezee Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 ik heb een vraag. klopt het dat je maar 1 huis/garage kunt bezitten in gta 5 online ? want had eerder een garage gekocht en nu een huis met garage erbij, nu ben ik mijn eerder aangekochte garage kwijt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Dit hoort in GTA: Online, bij dezen dus verplaatst. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 ik heb een vraag. klopt het dat je maar 1 huis/garage kunt bezitten in gta 5 online ? want had eerder een garage gekocht en nu een huis met garage erbij, nu ben ik mijn eerder aangekochte garage kwijt. je kunt inderdaad maximaal 1 huis bezitten, als je een garage/huis hebt en je koopt een nieuwe, krijg je de helft van je oude garage/huis terug Reageren
urkaandezee Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Top, Bedankt voor de info Reageren
Joriz Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Helaas kan je inderdaad maar 1 safe house nu hebben. Daarom heb ik maar de volgende pagina gemaakt dat je hopelijk beter een keuze kan maken aangezien je nu weet hoeveel voertuigen erin kunnen: http://nl.wikigta.or...ses_(GTA_Online) Hopelijk helpt die info je nog wat extra Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.