Mr CJ Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Ik heb twee missies die ik nu heel graag wil herspelen aangezien ze nog niet gelukt zijn "High priority Case' van Lester, en 'Dead from Above' van Martin. Hoe kan ik eigenlijk deze missies (of andere door een contact) direct spelen? Als ik via het menu naar 'online' 'jobs' 'R* creaded' ga zie ik een lange lijst met opdrachten, maar deze staan er niet tussen. (Ik vermoed dat dit opdrachten zijn die ik in de gameplay tegenkomt) Als ik bel naar Lester of Martin krijg ik andere opdrachten. Ik ben nu rang 33, die andere opdrachten zijn van rang 24 en 25. Is dit nog mogelijk? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Dit is vaak wel mogelijk, je kan ze dan zelf even bellen. Als je een beetje geluk hebt komt die missie nog te voorschijn. Reageren
Mr CJ Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Dat is ze bel krijg ik altijd een andere (vaak dezelfde) missie. Dit is juist mijn vraag hoe je een bepaalde opdracht wilt (her)spelen Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Door blijven bellen. Het zal uiteindelijk wel eens langswippen. Wat misschien zou kunnen helpen is, ga vlak bij de Mile High Club staan en bel Lester? BTW: Death from Above is de k*tste missie in GTA Online ;_; Reageren
--Simon-- Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Er is geen manier om een bepaalde missie te forceren, voor zo ver ik weet. Ik zit ook vaak oneindig lang te bellen totdat ik een fatsoenlijke missie krijg. Je moet maar net geluk hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.