Damos Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 moet je kenji vermoorden dat las ik op een site weet niet of het echt is Reageren
bigG Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ja, je moet kenji vermoorden bij een bepaalde missie dus die site heeft het goed. Reageren
Damos Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 B) bedankt ik was al na de missies van kenji maar ik heb hem nog niet hoeven vermoorden Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 In een missie van Donald Love, waarbij deze dezelfde tekst als zijn leermeester Avery Carrington gebruikt, zul je als Colombiaan de leider van de Yakuza's moeten vermoorden om zo een gangwar te veroorzaken tussen die twee bendes. Reageren
Damos Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 dus er komt dan een gevecht tussen die bendes? Reageren
Mark B. Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 En als je slim bent doe je eerst alle missie voor Kenji, want anders vermoord je hem en kun je geen missies meer voor Kenji doen Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) maar je moet toch eerst de missies van kenji afmaken voor je hem vermoord Bewerkt: 1 augustus 2005 door tenpenny Reageren
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 maar je moet toch eerst de missies van kenji afmaken vvor je hem vermoord Ik heb dat niet gedaan dus ik hoefde de (piep) missie ''grand theft auto'' niet meer te doen. Maar ik denk dat ik nu geen 100% meer kan halen? :unsure: Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Dan hoeft dat inderdaad niet meer, maar troost je: GTA III heeft toch geen extra's zodra je het spel 100% uitspeelt. Je mist dan alleen de voldoening. Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) maar waarom moet je hem vermoorden heeft hij iets verkeerds gedaan is hij een moordenaar ? ik vraag veel maar wordt asuka vermoordt door catalina en wat doet asuka met miquel Bewerkt: 2 augustus 2005 door Capten Barbossa Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 maar waarom moet je hem vermoorden heeft hij iets verkeerds gedaan is hij een moordenaar ? ik vraag veel maar wordt asuka vermoordt door catalina en wat doet asuka met miquel 1. Je moet hem tijdens de missie: Waka Gashira Wipeout van Donald Love vermoordden, omdat Donald ruzie wil tussen de de Yakuza en de Colombianen. 2. Hij heeft vast wel mensen vermoord en mensen laten vermoordden. 3+4. Catalina heeft Asuka en Miguel gedood. Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 voor de lol en waneer en nu zeg ik niks meer Reageren
Damos Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 miquel heeft ze vermoord om dat hij in de handen van de vijhanden is gekomen (in de handen van Asuka ) Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 onhandig dan vergaat haar macht Reageren
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ja kenji is toch dse broer van asuka Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.