.Levi. Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Sinds 2005 worden er kwalitatief hoogstaande wallpapers gemaakt door verschillende designers over de hele wereld. Je kan ook zelf een wallpaper inzenden voor het jaar 2012. Wees er alleen wel van bewust dat je wallpaper door een strenge kwaliteitscontrole heen zal moeten gaan. Ondanks het feit dat de prachtige wallpapers van Desktopography 2013 al enige tijd online staan, wilde ik jullie deze informatie niet onthouden. Bij dezen verwijs ik jullie graag door naar de tentoonstelling van 2013. Veel plezier ermee! Al een favoriet? Laat het hier weten! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Niet echt mijn cup of tea, ga ze dan ook niet bewaren en/of gebruiken, maar er zitten me een partij verbluffende werkjes tussen, knetter hee. Vind deze en deze wel wat hebben. Reageren
Michael Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Ik vind deze aantal wel erg leuk, klik, klik, klik, klik Reageren
NicolaB Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Wauw, wat een art :-P Ik wou dat ik dat kon (al was het er maar 1tje ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.