Nyltje Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 (bewerkt) Ik ben niet goed in plaatjes maken, maar deze vind ik wel leuk gemaakt. Met dank aan Cabyon (lettertype) en Supergtagamer (Hardstyle plaatje bewerkt) Als je op de naam klikt wordt je doorverbonden naar de post van die gene. Bewerkt: 11 november 2013 door Nyltje Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Aw.. Thats cute =3. No seriously, ik vind het een grappig idee aangezien die meme altijd zulke lasers uitschiet. Mocht je de regenboogkleurige achtergrond zelf gemaakt hebben, dan vind ik dat zeker knap . Complimenten! Reageren
Nyltje Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Bedankt, maar de regenboog op de achtergrond is gwn een plaatje van internet. Reageren
Rutger. Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Leuk dat je wat geprobeerd hebt, maar ik vind het niet echt goed gelukt. Vooral omdat je enkel wat plaatjes bij elkaar gegooid hebt en zelf geen enkel effect hebt toegevoegd. Verder snap ik het idee achter het twee keer 'Hardstyle' over elkaar plakken ook niet helemaal aangezien het daardoor slecht leesbaar wordt. Probeer anders een van de GTAForum tutorials te volgen. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Het idee is leuk, maar de kleuren die de tekst "hardstyle" heeft vind ik er persoonlijk totaal niet bijpassen. Ook al is het niet heel moeilijk om te maken, het idee is goed. Misschien moet je wat tut's volgen en wat meer effecten toevoegen? Een beetje meer uitdaging zoeken. Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Ja ik snap niks van Photoshop, alleen van Powerpoint dus ik maak het alleen daarmee. Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Hahahaha, ik krijg nu een hele andere gedachte bij die meme. Ik vind het goed bedacht, want dat is meestal de kop van mensen die je aantreft op hardstyle-feesten >.< Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Hahahaha, ik krijg nu een hele andere gedachte bij die meme. Ik vind het goed bedacht, want dat is meestal de kop van mensen die je aantreft op hardstyle-feesten >.< Goed over nagedacht! ;D xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.