Jump to content

Tonya


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Daarvoor moet je haar inderdaad bellen, had ik ook. Blijven proberen, heb je voor de rest alle missies gedaan? Ook alle basejumps etc.?

Met basejumps doen bedoelde ik gewoon tijdverdrijf, en dan komt het telefoontje vanzelf. Bij mij kwam ze ook altijd laat, dus ben toen eerst alle andere dingen gaan doen ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

De base jumps hebben totaal niets met de missie van Tonya te maken, die voltooien heeft dus geen enkel effect. Wat jij voorhebt is een soort van bug die een groot aantal andere mensen ook hebben voorgehad. Hoeveel keren je Tonya ook belt, of hoeveel keer je je spel ook opslaat, haar icoontje zal niet op de radar verschijnen. Een aantal mogelijk oplossingen die Rockstar heeft voorgesteld:

Hello,

Thank you for contacting R* Technical Support. These issues should have been addressed in the following update:

http://www.rockstarg...y-and-more.html

If you're still unable to progress after the patch, We recommend loading a previous save to see if that resolves your issue. There are also some troubleshooting steps you can take that have worked for others with similar issues:

  • Uninstall and re-install the update.
  • Try disconnecting the network cable and then re-inserting the cable.
  • Try rebooting the console.
  • Load a previous save
  • Save your game data in a new game slot
  • Also try connecting to GTA Online in Solo Mode, and immediately after getting in, return to Story Mode, or saving to another slot in GTA Online and then returning to Story Mode.

If the above troubleshooting steps do not work for you, we have been receiving reports that progress stops after certain missions because this issue is allowing the mission to be completed too early. Opening a previous save before completing the mission and completing the necessary missions before it can also solve the problem. Web sites like IGN, GTAForums, and YouTube offer guides and walk-throughs that can help you discern the order in which missions need to be completed.

If none of these solutions worked for you, it's likely you'll have to start a new game.

We apologize for any inconvenience.

Ik las ook dat een paar spelletjes in online spelen, vervolgens naar Franklin gaan in singleplayer en je spel dan opslaan kan werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...