Hmmpff Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 hallo, na ruim een maand een eigen crew te hebben gehad, heb ik besloten om ermee te stoppen en opzoek te gaan naar een nieuwe crew. Wegens dat mijn crew aan andere games zijn begonnen, spelen zijn nauwelijks nog gta, dus wordt het tijd voor mij om opzoek te gaan naar een nieuwe crew. ik zoek een nederlandse crew die actief is, volwassen (geen kinderachtig gedrag), en een mooi ledental heeft (wel meer dan enkele leden dus) ik ben level 101, speel momenteel veel down the rain (race), maar sta open voor alles indien het een leuke, actieve crew is. voor andere vragen kun je een prive berichten sturen . Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Mag ik vragen op welke console je speelt? Reageren
Hmmpff Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Mag ik vragen op welke console je speelt? sorry helemaal vergeten te melden, ik speel op de ps3 Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Hoe oud moeten de clanleden zijn? Ik neem aan dat je niet zit te wachten op een clan die alleen maar races ofzo speelt maar lekker allround de modi afwerken? Geef ons iets meer Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Mag ik vragen op welke console je speelt? sorry helemaal vergeten te melden, ik speel op de ps3 Helaas. Dan had ik je uit kunnen nodigen voor onze crew, maar die is op de Xbox 360. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 (bewerkt) Hoe oud moeten de clanleden zijn? Ik neem aan dat je niet zit te wachten op een clan die alleen maar races ofzo speelt maar lekker allround de modi afwerken? Geef ons iets meer liefste 16+, maar sommige spelers van 15 gedragen zich ook leuk, volwassen, hangt er een beetje vanaf, als het maar geen crew is met alleen maar gillende kinderen het liefste heb ik inderdaad een crew die van alles doet, maar ik heb er ook geen problemen mee als ze eens een race dagje inlassen om wat geld te verdienen Bewerkt: 11 november 2013 door Hmmpff Reageren
Michael Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Misschien kan je wel eens bij LibertyKillerZ kijken, er is ook een topic over LibertyKillerZ op het forum. Ik ben zelf ook een Member van LibertyKillerZ Reageren
tuurtje1985 Geplaatst: 16 december 2013 Rapport Geplaatst: 16 december 2013 http://socialclub.rockstargames.com/crew/dutch_gtav_crew Zeer leuke samen gamede crew Zit hier nu een tijdje bij en kan geen min punten verzinnen Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Geplaatst: 19 december 2013 http://socialclub.rockstargames.com/crew/dutch_gtav_crew Zeer leuke samen gamede crew Zit hier nu een tijdje bij en kan geen min punten verzinnen Ik zou ook graag bij jullie crew willen. Zit nu bij meerdere crews maar er is eigenlijk nooit iemand online. Ik zoek een actieve crew Ik zit er ook bij nu:) benieuwd wanneer ik crewmembers tegen kom. Al zal dat snel kunnen met 166 leden:) >>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.