Jump to content

Wat heb jij gedaan met je 500k?

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kunt natuurlijk ook voor 10 wagens bulletproof tires kopen :clown:

Ik heb gisteren zowat de helft van mn geld gedumpt in upgrades waar ik niks van zie of merk...

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PrutserNL

7

• --Simon--

5

• Tommy-Vercetti

4

• Hmmpff

4

Geplaatst:
Heb nu 550K.. maar wat is wijsheid om hiermee te doen? Als ik een nieuwe auto koop moet ik eerst een garage hebben van 130K.. Welk appartement kan ik het best kopen? En welke garage?

Appratement van 253K is wel een aanrader. ligt op een goeie lokatie en is verder exact het zelfde als de duurdere varianten

ook 10 autos kwijt enzo

Dus dat huis.appartement heeft direct een garage voor 10 auto's? Waar op de kaart ligt deze?

Geplaatst:

Heb nu 550K.. maar wat is wijsheid om hiermee te doen? Als ik een nieuwe auto koop moet ik eerst een garage hebben van 130K..

Welk appartement kan ik het best kopen? En welke garage?

je moet eens rustig alle apartementen bekijken boven de 200k, en dan degene waarvan jij denkt dat is hem, kopen :) waarom boven de 200k? omdat alleen bij deze appartementen een planning-room hebt, voor heists later + 10-car garage.

Geplaatst:

ik heb gekocht:

euhmm... 3 fietsen: :7 cruiser, race fiets, cross fiets. (meer kunnen er niet aan de muur)

tattoo

bulletproof tyres Sandking - kleur :Matte yellow/red (heel handig denk ik met zulke grote banden)

Elegy getuned engine/turbo

Bati getuned engine/turbo

Wapens aangeschaft: combat MG / assault SMG + silencer voor sniper

(bijna) alle wapens roze gemaakt (puur omdat het kan)

1 persoon opgeblazen met ignition bomb in ELEGY RH8: kostte: nog geen $6500 :D incl. MORS

Dat was het geloof ik wel zo (heb nog wel wat over, sparen voor Entity denk ik)

Geplaatst:
Heb nu 550K.. maar wat is wijsheid om hiermee te doen? Als ik een nieuwe auto koop moet ik eerst een garage hebben van 130K.. Welk appartement kan ik het best kopen? En welke garage?

Appratement van 253K is wel een aanrader. ligt op een goeie lokatie en is verder exact het zelfde als de duurdere varianten

ook 10 autos kwijt enzo

Dus dat huis.appartement heeft direct een garage voor 10 auto's? Waar op de kaart ligt deze?

Naast het wizzilplaze ofso, nummer 51 moet je dan hebben dacht ik, die ligt het hoogst gelegen, je heb er gelijk een garage eronder voor 10.

Geplaatst:

Apartement gekocht van 391.000 en een banshee (waar ik best wel spijt van heb om daar $105.000 in te steken :muur:

Geplaatst:

Heb nu 550K.. maar wat is wijsheid om hiermee te doen? Als ik een nieuwe auto koop moet ik eerst een garage hebben van 130K..

Welk appartement kan ik het best kopen? En welke garage?

Ik heb Apt 7, Del Perro Heights. Kost slechts 200k en heeft een garage voor 10 auto's... Is volgens mij het goedkoopste appartement waar je 10 auto's kan stallen.

Geplaatst:

Ik ben van plan om het te bewaren en er dan iets 'groter' mee te kopen! :)

Zo zo, iemand heeft wat te compenseren ;)

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nog iets verder gespaart en een addertje gekocht. Veel mensen vinden de entity beter maar ik vind de adder lekker rijden. ik had nog 300K extra gekregen voor het gekochte geld en die 300K heb ik nog over. wat ik daarmee ga doen weet ik niet. mischien een ztype kopen. of mischien een bati kopen en helemaal tunen want ik heb tot nu toe geen ge qustomized (-,-) auto *motor

Bewerkt: door dionkoffie
Geplaatst:

ik heb nog iets verder gespaart en een addertje gekocht. Veel mensen vinden de entity beter maar ik vind de adder lekker rijden. ik had nog 300K extra gekregen voor het gekochte geld en die 300K heb ik nog over. wat ik daarmee ga doen weet ik niet. mischien een ztype kopen. of mischien een bati kopen en helemaal tunen want ik heb tot nu toe geen ge qustomized (-,-) auto

haha, die BATI kost maar 15k

en de upgrades vind ik ook niet zo schrikbarend hoog, geloof iets van 23k voor turbo.

Dus ik denk dat je dan nog wel wat overhoud

Geplaatst:

ik heb nog iets verder gespaart en een addertje gekocht. Veel mensen vinden de entity beter maar ik vind de adder lekker rijden. ik had nog 300K extra gekregen voor het gekochte geld en die 300K heb ik nog over. wat ik daarmee ga doen weet ik niet. mischien een ztype kopen. of mischien een bati kopen en helemaal tunen want ik heb tot nu toe geen ge qustomized (-,-) auto *motor

volgens mij zit er geen verschil in die 2 auto's, staat op veel sites dat de adder sneller is, maar ik vraag het mij af.. ik vind het beide goede auto's, alleen de adder is wat sterker, wat handig kan zijn in races als ze je proberen te pitten/rammen.

Geplaatst:

ik heb meteen nadat ik het geld kreeg voor 100k upgrades gekocht. Sindsdien had inomsten die gelijk waren aan de uitgaven zodoende had ik gisteren nog 400K. Ik heb die uitgegeven aan een obey 9f cabrio (+customizations) en de customizations van een mammoth patriot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...