JPH1309GTAV Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Hallo, Ik heb ergens het gerucht gehoord dat Vice City en Liberty City in GTA online komen. Weet iemand of dit waar is? Bedankt. JP Reageren
Michael Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Dit is nog niet bevestigd door Rockstar Games, ik neem aan dat het waarschijnlijk dan ook niet komt. Alhoewel het best wel mogelijk is dat het zou komen, wellicht even vier jaar wachten op een bevestiging van Rockstar Games. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Een gerucht blijft een gerucht. Je kan niet met zekerheid zeggen dat dit waar is, totdat Rockstar iets heeft bevestigd. Dit is eigenlijk ook de eerste keer dat ik dit hoor. Ik denk dat het niet zou komen, maar zeg nooit nooit. Reageren
JPH1309GTAV Geplaatst: 12 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) @Extreem Jammer, hoop dat het nog wel gaat gebeuren! @Bassieboy35 Bedankt! Bewerkt: 12 november 2013 door JPH1309GTAV Reageren
Hmmpff Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 vice city en liberty city komen niet in gta v, geloof ik niks van, zou wel kunnen dat ze in gta VI komen, maar die is nog zover weg. wat je wel kan verwachten is een dlc van north yankton, dat is die stad waar sneeuw lag. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Dat zo zooo nice zien! Ik hoop al jaren dat Vice City eindelijk eens een make-over krijgt zoals Liberty City dit kreeg in GTA IV! Hoe zou Vice City eruit zien in het GTA IV era? Maar het lijkt me nog ver weg, ik verwacht eerder (zoals hierboven vermeld wordt) dat North Yankton beschikbaar komt. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 vice city en liberty city komen niet in gta v, geloof ik niks van, zou wel kunnen dat ze in gta VI komen, maar die is nog zover weg. wat je wel kan verwachten is een dlc van north yankton, dat is die stad waar sneeuw lag. dat hoop ik echt lekker in de sneeuw scheuren Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 De map 'North Yankton' is behoorlijk uitgebreid, maar je rijd maar een klein deel ervan in die missies. Lijkt me niet voor niks Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Heb net iets gevonden over de map van North Yankton: http://www.gameranx.com/updates/id/18337/article/gta-5-north-yankton-dlc-is-a-hoax/ Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) Vice City verwacht ik voorlopig niet. Die stad draait op 'n andere engine en zou dus compleet opnieuw ontworpen moeten worden. Wellicht dat GTA VI zich in VC af zal spelen. Dan wel, maar niet eerder. Liberty City daarentegen draait op dezelfde engine en is daardoor vrij simpel toe te voegen. Rockstars Leslie Benzies heeft al aangegeven dat ze de wereld zelf ook uit willen breiden, dus dit verwacht ik wel. En ook nog op relatief korte termijn eigenlijk. Bewerkt: 12 november 2013 door FcUtreg4Life Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) De map 'North Yankton' is behoorlijk uitgebreid, maar je rijd maar een klein deel ervan in die missies. Lijkt me niet voor niks Mwah, wat is uitgebreid? Er worden idd 'n hoop wegen weergegeven op de map waardoor deze groot lijkt, maar als je iets beter kijkt dan zie je dat de bebouwing zich beperkt tot de 2 missiegebieden. Ik denk zelf dat die map zo uitgebreid is om ons het idee te geven dat er meer is dan alleen de bank en het kerkhof. Bewerkt: 12 november 2013 door FcUtreg4Life Reageren
Hmmpff Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 De map 'North Yankton' is behoorlijk uitgebreid, maar je rijd maar een klein deel ervan in die missies. Lijkt me niet voor niks inderdaad, dat hebben ze niet voor niets gedaan lijkt me, zou ook erg zonde zijn, want north yankton zag er prachtig uit, ben benieuwd.. ik vermoed dat rockstar nog aardig wat plannen heeft qua dlc's, maar vice city en liberty city zijn daar te groot voor. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 De map 'North Yankton' is behoorlijk uitgebreid, maar je rijd maar een klein deel ervan in die missies. Lijkt me niet voor niks inderdaad, dat hebben ze niet voor niets gedaan lijkt me, zou ook erg zonde zijn, want north yankton zag er prachtig uit, ben benieuwd.. ik vermoed dat rockstar nog aardig wat plannen heeft qua dlc's, maar vice city en liberty city zijn daar te groot voor. hoop op norht yankton en het is een groote map blijkbaar Reageren
Hmmpff Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 wat gebeurd er als je van de route afwijkt in die missie? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 wat gebeurd er als je van de route afwijkt in die missie? mission failed maar je kan uit de map glitchen ja glitchen maarja het werkte bij mij ook na 5x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.