Jump to content

Vice City en Liberty City

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat zo zooo nice zien! Ik hoop al jaren dat Vice City eindelijk eens een make-over krijgt zoals Liberty City dit kreeg in GTA IV! Hoe zou Vice City eruit zien in het GTA IV era? Maar het lijkt me nog ver weg, ik verwacht eerder (zoals hierboven vermeld wordt) dat North Yankton beschikbaar komt.

Ik denk niet dat ze de verwachtingen waar zouden kunnen maken..

Geplaatst:

Ik sluit me aan bij de Utrechtfan. Dit gerucht is door Rockstar Games zelf gestart, dus iedereen die roept "kan niet" zit er sowieso al naast. Leslie Benzies heeft aangegeven dat het kan, en dat het alleen nog maar de vraag is wanneer. En dat is waar de waar-of niet waar vraag gaat spelen: bedoelde hij dat het kan in Online als DLC, of bedoelde hij dat het zou kunnen op de volgende generatie consoles, of bedoelde hij dat het kan bij een volgende (disc-) versie van Online? :)

Geplaatst:

ik weet haast zeker dat liberty city er bij komt. Ga naar de bios en kijk ff tot dat je een film ziet van liberty city. kijk naar de graphics en andere shit. die zijn ong het zelfde als die van gta v.....

Geplaatst:

Aan iedereen die van plan is zodra je een tank ziet, daar met je auto tegen aan te rijden, stop dat aub! Veel spelers met tanks die wel leuk spelen, zijn hierdoor ook de pineut, denk daar goed bij na!

Als iemand in een tank jou wilt killen, en je zit in je persoonlijke auto, wordt hij vanzelf bad sport, en hij betaald je rekening, waarom dan er nog eens extra tegen aan rijden?

Geplaatst:

ik weet haast zeker dat liberty city er bij komt. Ga naar de bios en kijk ff tot dat je een film ziet van liberty city. kijk naar de graphics en andere shit. die zijn ong het zelfde als die van gta v.....

rockstar weet alles leuk te brengen en overal zitten kleine hintjes, maar liberty city is wel enorm groot daarintegen, vice city zou logischer zijn.. maar wie weet.

Geplaatst:

Vice City logischer :?, waar basseer je dat op?

Vice City draait op 'n compleet andere engine en zou dus totaal opnieuw ontworpen moeten worden. Liberty City (die van IV) draait op dezelfde engine en heeft alleen wat toevoegingen (heistlokaties, overvalbare winkels/tankstations) nodig om dezelfde mogelijkheden als in LS te hebben.

Gezien de grote vraag naar Vice City onder de GTA fans, zou 'n compleet nieuw VC er in de verre toekomst nog wel in zitten, maar dat zou dan de VC van GTA VI of VII zijn. Voor de nabije toekomst (tussen nu en 'n jaartje) geef ik LC echter vele malen meer kans.

Geplaatst:

Volgens mij komt het wel, alleen nog wanneer is de vraag. Volgens mij komt er een mini versie van LC en VC zoals de LC easter Egg in SA (Hidden Intorieur)

Geplaatst:

Vice City logischer :?, waar basseer je dat op?

Vice City draait op 'n compleet andere engine en zou dus totaal opnieuw ontworpen moeten worden. Liberty City (die van IV) draait op dezelfde engine en heeft alleen wat toevoegingen (heistlokaties, overvalbare winkels/tankstations) nodig om dezelfde mogelijkheden als in LS te hebben.

Gezien de grote vraag naar Vice City onder de GTA fans, zou 'n compleet nieuw VC er in de verre toekomst nog wel in zitten, maar dat zou dan de VC van GTA VI of VII zijn. Voor de nabije toekomst (tussen nu en 'n jaartje) geef ik LC echter vele malen meer kans.

vice city is vergeleken met liberty city veel kleiner en dus veel makkelijker over te nemen en als dlc te plaatsen. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar ik heb vaak gehoord dat een spel upgraden naar huidige graphics (of soort van), vaak niet zo heel ingewikkeld is. weet niet of dit klopt, maar veel spelers zijn grafisch opgepoetst laatste jaren, volgens mij is dat niet heel veel werk. nogmaals kan het fout hebben :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...