PrioX Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Hey, sinds dat ik vorige week mijn gebruikersnaam heb gewijzigd komt mijn signature niet meer overeen met mijn gebruikersnaam. En omdat ik die graag zou willen vernieuwen doe ik er ook maar meteen een nieuwe avatar bij. Type: Signature Stijl: GTA V / GTA Online Grootte: 500x150 Voorbeeld: Zie mijn huidige sig. Tekst: PrioX Rand: Eigen keuze Kleuren: Eigen keuze Render (optioneel): Eigen keuze Extra (optioneel): Ik zou graag dezelfde stijl als mijn huidige signature willen. In plaats van screenshots had ik nu graag artworks van GTA V / GTA Online erin verwerkt. Type: Avatar Stijl: GTA V / GTA Online Grootte: 64x64 Voorbeeld: Tekst: PrioX Rand: Eigen keuze Kleuren: Eigen keuze Render (optioneel): Eigen keuze Extra (optioneel): Hopelijk heeft iemand tijd en zin om een mooi werkje af te leveren. PrioX
TekaLoca Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Ik weet niet meer zo goed of het wel of niet mag, maar ik ga zo ook wat proberen voor je, PrioX. Post de outcomes wel en dan kan je je keuze gaan maken
Sublime Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Ik weet niet meer zo goed of het wel of niet mag, maar ik ga zo ook wat proberen voor je, PrioX. Post de outcomes wel en dan kan je je keuze gaan maken Just so you know, mijn Paint skills zijn sublime!
TekaLoca Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Ik weet niet meer zo goed of het wel of niet mag, maar ik ga zo ook wat proberen voor je, PrioX. Post de outcomes wel en dan kan je je keuze gaan maken Just so you know, mijn Paint skills zijn sublime! Ok! PrioX: Hier zijn ze. Alleen heb ik me niet aan je gewenste maten gehouden.. :$ Had het over het hoofd gezien.. Signature (400x140): Avatar (100x100, maar die passen zich automatisch aan): Groeten!
PrioX Geplaatst: 16 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Nice, bedankt! Ik ga uiteindelijk toch voor die van TekaLoca. Toch bedankt Sublime. Loca, ik heb één verzoekje. Zou je de tekst in de Signature iets duidelijker kunnen maken? :$
PrioX Geplaatst: 16 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Perfect, heel erg bedankt!! _O_
Recommended Posts