Michael Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Nieuwe Grand Theft Auto V Artwork: To Have and to Hold Bron: Rockstar Games Newswire Artikel. Beide zijn weer te vinden bij de Downloads sectie, waaronder beide Artworks ook beschikbaar zijn als achtergronden voor de computer, telefoon, Facebook Timeline Covers, Twitter Covers, buddy icons én Avatars. Rockstar Games heeft het ook bekend gemaakt dat er nog meer Artworks eraan komen door de herfst periode. Stay tuned for more Reageren
Twedeldie Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Ik vind het mooi, maar was die onderste niet al bekend? Reageren
Michael Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2013 (bewerkt) Ik vind het mooi, maar was die onderste niet al bekend? Klopt, volgens mij is de onderste eerder gebruikt in een bericht. Maar dat neemt niet weg dat hij nog niet gepubliceerd was als volledige artwork Bewerkt: 13 november 2013 door Extreem Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 De bovenste had ik volgens mij al gezien in de CE guide, maar leuk dat je het deelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.