Yannickje4 Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Ik heb laatst de job survival gespeeld met een groep, ik wil dit spel nu weer starten maar heb geen idee hoe?! Wie weet hoe ik op GTA online een survival missie opstart? Alvast bedankt! Reageren
Hmmpff Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 ga naar start, dan naar jobs, host jobs, en daar staat survival, zo kun je hem starten via het menu, of je kunt er een op de map zoeken er er heen rijden. je moet wel minimaal level 15 zijn Reageren
Yannickje4 Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Vandaar! Ik ben nog level 14, nog maar 100 xp haha! Bedankt Reageren
Joriz Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Een overzicht wanneer je welke Survival kan doen staat hier op WikiGTA: http://nl.wikigta.org/wiki/Survival_%28GTA_Online%29 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.