jac Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Hey, Ik probeer met 3ds max scissor doors op de Infernus te zetten in SA maar wat ik ook probeer het gaat steeds verkeerd. :angry: 1. ik kopieer ''door_lf_dummy'' en noem hem ''scissorleft'' 2. ik draai ''door_lf_dummy'', ''scissorleft'', ''door_lf_dam'' en ''door_lf_ok'' 90 graden naar binnen in frontview 3. Verberg ''scissorleft'' in de motor 4. zet ''door_lf_dummy'' als child van ''scissorleft'' en zet ''scissorleft'' in ''chassis_dummy'' 5. Exporteer hem, etc. en dan krijg ik dit: Kan iemand mij dit uitleggen? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Tja, wat is je probleem , ik kan ut nie goed op de screen zien, maar zo lijkt mij, dat deuren te klein zijn, anders moet je ze ff scalen Reageren
jac Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Tja, wat is je probleem , ik kan ut nie goed op de screen zien, maar zo lijkt mij, dat deuren te klein zijn, anders moet je ze ff scalen nee, ze zijn wel de goede maat maar ze zijn naar binnen gedraaid. Ze gaan wel naar boven open maar de deur zelf zit verkeerd. Ik krijg dat bijna elke keer, ik heb ook al meerdere variaties geprobeerd maar het is altijd dit of het werkt totaal niet. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Is het bij ale deuren, of alleen bij 1? Reageren
jac Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Bij allebei, als ik hem spawn ziet hij er normaal uit maar zodra ik instap gebeurd dat en blijft het zo. En als ik hem op straat zie is het al zo. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ik neem aan dat hij zelf gemaakt is, dan zit er hewoon een bug in, en dan klopt jou comninatie met flippen enzo niet Reageren
jac Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Dat leek mij ook al maar ik kan absoluut niet vinden waar. Heeft iemand op dit forum misschien ervaring met scissor doors maken? Reageren
Trax Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Big Bear, ik krijg het gevoel dat je totaal niet weet waar je het over hebt, dus waarom post je? :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.