Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik probeer met 3ds max scissor doors op de Infernus te zetten in SA maar wat ik ook probeer het gaat steeds verkeerd. :angry:

1. ik kopieer ''door_lf_dummy'' en noem hem ''scissorleft''

2. ik draai ''door_lf_dummy'', ''scissorleft'', ''door_lf_dam'' en ''door_lf_ok'' 90 graden naar binnen in frontview

3. Verberg ''scissorleft'' in de motor

4. zet ''door_lf_dummy'' als child van ''scissorleft'' en zet ''scissorleft'' in ''chassis_dummy''

5. Exporteer hem, etc. en dan krijg ik dit:

scissorerror5pz.th.jpg

Kan iemand mij dit uitleggen?

Geplaatst:

Tja, wat is je probleem , ik kan ut nie goed op de screen zien, maar zo lijkt mij, dat deuren te klein zijn, anders moet je ze ff scalen

Geplaatst:
Tja, wat is je probleem , ik kan ut nie goed op de screen zien, maar zo lijkt mij, dat deuren te klein zijn, anders moet je ze ff scalen

nee, ze zijn wel de goede maat maar ze zijn naar binnen gedraaid.

Ze gaan wel naar boven open maar de deur zelf zit verkeerd.

Ik krijg dat bijna elke keer, ik heb ook al meerdere variaties geprobeerd maar het is altijd dit of het werkt totaal niet.

Geplaatst:

Bij allebei, als ik hem spawn ziet hij er normaal uit maar zodra ik instap gebeurd dat en blijft het zo. En als ik hem op straat zie is het al zo.

Geplaatst:

Ik neem aan dat hij zelf gemaakt is, dan zit er hewoon een bug in, en dan klopt jou comninatie met flippen enzo niet

Geplaatst:

Dat leek mij ook al maar ik kan absoluut niet vinden waar.

Heeft iemand op dit forum misschien ervaring met scissor doors maken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...