Foreigner97 Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2013 Raad de locatie Een nieuw spel in dit subforum: Raad de locatie! Het pincipe van dit spel (ook wel Raad de plaats of Raad het screenshot genoemd) is vrij simpel: de vraagsteller post een screenshot, en het is aan jou om met de SnapMap aan te duiden op welke plaats deze screenshot (ongeveer) is genomen. Er zijn uiteraard enkele regels gebonden aan het spel: Maximaal 3 posts per persoon per dag. Als je aan de beurt bent mag je dat iets overschrijden indien nodig, maar houd het beperkt Degene die als eerste het goede antwoord heeft gegeven, mag de volgende opgave posten Indien jouw antwoord al geplaatst is door iemand, hoef je dat zelf uiteraard niet meer te doen Als de vraagsteller een tijdje niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, stuur hem of mij een PB'tje Hetzelfde geldt voor als iemand die aan de beurt is na een tijdje nog geen opgave gepost heeft: stuur hem of mij een PB'tje Uiteraard zijn ook hier de reguliere forumregels van kracht. Uiteraard een makkelijke om te beginnen: Veel plezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2013 Klik hier voor een snapmapje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2013 Getsie, wat is die map klein ;_; Ik herinner me deze plaats als Saint Marco's Bistro uit GTA San Andreas... Maar voor de rest zal ik me amper plaatsen kunnen herinneren van de laatste keer dat ik GTA LCS gespeeld heb. Btw, wel een opzichtige "Saint Marco's Bistro" links. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2013 Klik hier voor een snapmapje! Dat is uiteraard correct. Volgende voor jou! Btw, wel een opzichtige "Saint Marco's Bistro" links. Dat was dan ook de bedoeling, om het begin even makkelijk te maken. Maar laten we weer verder gaan met de quiz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Hier? Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Juistem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Jeej! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Is dat niet hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Dat is daar, volgende voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2013 Jeeej! Ik zou eens III voor de PC moeten kopen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2013 Snapmapje! Ik weet dat dat op een gebouw is, maar weet niet precies welke :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2013 Het is daar denk ik: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=III&title=&set=503,557 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2013 Hmm, er opent geen snapmap met een coördinaat als ik op je link druk, GTA-Sheep. Maar aan de coördinaat in de link te zien, denk ik niet dat het juist is. Het is hier toch? Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2013 Snapmapje! Ik weet dat dat op een gebouw is, maar weet niet precies welke :$ Dat is het stadium in Aspatria, dus nee Het is daar denk ik: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=III&title=&set=503,557 Dat is er ook niet op. Hmm, er opent geen snapmap met een coördinaat als ik op je link druk, GTA-Sheep. Maar aan de coördinaat in de link te zien, denk ik niet dat het juist is. Het is hier toch? Click here to view the SnapMap Een tweede keer openen en hij is wel te zien. Maar deze is wel op de juiste plaats, volgende voor thebig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.