dionkoffie Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 (bewerkt) Hoi, Ik heb gister de easycap binnen gekregen en gelijk getest. Ik wil live streamen maar ik krijg me kwaliteit een beetje omhoog hebben. Als ik me beeld een beetje beweeg krijg ik van die lijntjes: ALs ik zo op youtube kijk zie ik allemaal top kwaliteit enzo. Me livestream is wat sloom omdat ik tijdelijk ff kut internet heb. Dalijk heb ik 6 mb up. Dat moet wel genoeg zijn. Wil iemandme helpen met een volledige uitleg? dankje Op een of andere manier is de kwaliteit nu goed. Topic kan gesloten worden Bewerkt: 13 november 2013 door dionkoffie Reageren
Venzio Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Misschien kan je nog even vermelden hoe je het hebt gedaan? Reageren
dionkoffie Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Ik heb de resolutie wat aangepast on nog wat andere dingen. Ik speel wel op een iets kleiner scherm maar de kwaliteit is goed. De letters zijn on leesbaar maar dat komt omdat het ook geen hd is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.