Jump to content

The big score vraag


Mich1990

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem met de laatste heist missie.

De 3 muscle cars heb ik gevonden en op laten bouwen bij LS customs. Daarna heb ik de FIB wagen gestolen en die op de plaats neer gezet bij de stripclub.

Nu staat er bij de stripclub een H. Maar ik kom de stripclub niet binnen door de voor en achterdeur. Ook niet met trevor wat toch ook een safehouse van hem is. Iemand enig idee wat het probleem is?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een bug die is ontstaan na het downloaden van een van de patches. Bij gebrek aan een duidelijke oplossing kan je dit misschien proberen:

  1. Put Trevor on top of the strip club, right above the H marker, on top of a ventilation. (You reach the roof by climbing the ladder in the back alley.)
  2. Switch to another character (preferably away from the strip club), then switch again to Trevor. Trevor should "fall" through the roof and spawn into the club. You will notice that the H marker has disappeared, and the mission can not be triggered from inside.
  3. Walk into Trevor's office near the back door (the door can be opened, but don't go out), and switch again to another character (Franklin or Michael).
  4. Quick-save your game (on a new slot, just in case). Reload your game via the menu.
  5. The H marker should have reappeared. With your current character (Franklin or Michael), drive to the club and get close to the back door.
  6. Switch to Trevor, who is still inside the office; it should automatically trigger the mission.

Bron: klik

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Na een paar keer proberen was de stripclub ineens weer geopend!

Bedankt voor de tip!

Nu heb ik the big score gedaan en heb alleen bij franklin nog een missie open staan, die er al een tijd is, ik kan hem alleen niet vinden.

Zou het kunnen dat ik alle parachutesprongen met franklin moet doen?

Heb ze nu met alle drie gedaan.

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij bleef er ook nog 1 missie over, ook bij Franklin. Tonya heeft waarschijnlijk nog wat voor je, bel haar maar eens op met Franklin ;) Na alle parachutesprongen komt ook nog een missie, maar zolang je die niet allemaal hebt gedaan, geeft hij die laatste missie ook niet aan in het karakter-wiel.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...