Jump to content

Autos van simeon.


harry1985

Recommended Posts

Ik moet geloof ik nu 4 autos voor simeon jatten en brengen. Maar hoe vind ik deze autos en welke zijn het dan ? Is er eventueel een map ofzo want ik loop hierbij muurvast :vp:

Online mode...

Bewerkt: door harry1985
Link to comment
Delen op andere websites

O.a. >>>Hier<<< zijn alle voertuigen met specificaties te vinden.

Met de tablet op schoot vind ik dan meestal betreffende auto's.

In een hoger level (welke weet ik niet precies) wordt op de map de auto's met een auto icoontje aangegeven indien je voor Simeon auto's als Job kan jatten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het sms'je bevat vaak auto's uit een bepaalde klasse, bijvoorbeeld: SUV. Wanneer je één van de namen herkent en de klasse ervan, kan je meestal wat auto's proberen. Uiteraard kan je ook WikiGTA raadplegen. Zoals hier boven al is genoemd, hoef je niet elke auto te stelen, één auto voldoet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet geloof ik nu 4 autos voor simeon jatten en brengen. Maar hoe vind ik deze autos en welke zijn het dan ? Is er eventueel een map ofzo want ik loop hierbij muurvast :vp:

Online mode...

Je moet dit niet doen hé. Ikzelf doe het niet. Duurt veel te lang. Eerst moet je die auto nog laten resprayen, dan naar Simeon rijden, helemaal onderaan de kaart.

Gewoon af en toe een waardevolle auto stelen (Lampadati, Landstalker, Oracle,...) wanneer je die tegenkomt en binnenrijden bij dichtsbijzijnde LS, en klaar. Brengt ongeveer net zoveel op en het is sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet geloof ik nu 4 autos voor simeon jatten en brengen. Maar hoe vind ik deze autos en welke zijn het dan ? Is er eventueel een map ofzo want ik loop hierbij muurvast :vp:

Online mode...

Je moet dit niet doen hé. Ikzelf doe het niet. Duurt veel te lang. Eerst moet je die auto nog laten resprayen, dan naar Simeon rijden, helemaal onderaan de kaart.

Gewoon af en toe een waardevolle auto stelen (Lampadati, Landstalker, Oracle,...) wanneer je die tegenkomt en binnenrijden bij dichtsbijzijnde LS, en klaar. Brengt ongeveer net zoveel op en het is sneller.

Ik lever ook vaker ballers en lampadati's in, maar als ik een random auto steel die simeon toevallig wil en ik ben in Los Santos dan lever ik hem altijd in. Is toch redelijk snel 10k verdienen tijdens de 48 minuten wachten op een nieuwe auto verkopen in LSC

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet geloof ik nu 4 autos voor simeon jatten en brengen. Maar hoe vind ik deze autos en welke zijn het dan ? Is er eventueel een map ofzo want ik loop hierbij muurvast :vp:

Online mode...

Je moet dit niet doen hé. Ikzelf doe het niet. Duurt veel te lang. Eerst moet je die auto nog laten resprayen, dan naar Simeon rijden, helemaal onderaan de kaart.

Gewoon af en toe een waardevolle auto stelen (Lampadati, Landstalker, Oracle,...) wanneer je die tegenkomt en binnenrijden bij dichtsbijzijnde LS, en klaar. Brengt ongeveer net zoveel op en het is sneller.

Ik lever ook vaker ballers en lampadati's in, maar als ik een random auto steel die simeon toevallig wil en ik ben in Los Santos dan lever ik hem altijd in. Is toch redelijk snel 10k verdienen tijdens de 48 minuten wachten op een nieuwe auto verkopen in LSC

Als je in de buurt bent, is het wel nuttig ja. Maar mijn appartement is vlakbij de golfclub, dus in de tijd dat ik met die saaie rit naar Simeon bezig ben, kan ik 2 races doen en evenveel verdienen. Dan is de keuze snel gemaakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...