TryX Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Hi, Zijn hier nog serieuze gamers die zonder zijn team maten neer schieten gamen op de xbox? Reageren
PrutserNL Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Geplaatst: 14 november 2013 >>> Door Jacky-2007: Reclamelink voor crew buiten gtaforum.nl verwijderd. In het Clans & Crews forum kan je crews vinden voor Online, volgepakt met andere gtaforum leden! <<< Hier zitten goeie spelers bij waar je veel lol mee kan hebben. IK vermaak me in iedergeval kostelijk:-) Reageren
TryX Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2013 heb me daar aangemeld! Reageren
TryX Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2013 thnx nog ;-) Mijn live account is Styl3XJ Reageren
PrutserNL Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Heb je je ook aangemeld op het forum enzo? moet je ff berichtje plaatsen in het topic of ff een pm sturen naar de oprichter of psyko Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Indien nog iemand een crew zou zoeken voor GTA Online op Xbox 360, ben je ook altijd wellkom bij The Antwerp Rebels. We hebben momenteel niet zoveel leden, maar we zijn wel zeer actief. Ikzelf ben zo'n 6 uur per dog online en kan wel wat gezelschap gebruiken! >>> Door Jacky-2007: Reclamelink voor crew buiten gtaforum.nl verwijderd. In het Clans & Crews forum kan je crews vinden voor Online, volgepakt met andere gtaforum leden! <<< Reageren
TryX Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Ik was al lid van het forum toevallig :-) Alleen niet zo actief. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.