Jump to content

Het albumcover-spel

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is vandaag een nieuw idee ontsproten aan mijn meesterbrein (#ha) en ik hoop dat jullie het ook wat vinden: het albumcover-spel.

Wat is het idee: iemand post een omschrijving van een door hem/haar verzonnen band en de volgende poster maakt een cover voor een fictief album dat deze band gemaakt zou kunnen hebben.

Voorbeeld:

Kees:

The Amazing Cuckoos

Een Texaanse bluesrockband die uitsluitend optreedt in vogelpakken en iets heeft met de kleur oranje.

Fred:

fM9NE8z.png

Mijn band: Nuclear Armpit

Knotsgekke punkgroep geleid door een gepensioneerde houthakker. Klinken houterig en stralen dat ook uit.

Succes!

Zoals je begrijpt gaat de volgende poster dus aan de slag met de band van Fred én post hij op zijn beurt ook weer een band. Zo gaat dat dus door.

Regels:

• Om de designs consistent te houden, houden we 500x500 pixels aan als standaard afmetingen
  • Houd het fatsoenlijk: tieten zijn geweldig, maar er zijn hier ook jongere leden (Zie ook de forumregels
  • Knippen en plakken mag, maar kopieer geen complete ontwerpen van iemand anders
  • Wees creatief! Foto's, labeltjes, texturen, fonts, tekeningen, schilderigen, het mag allemaal

Om de eerste van een opdracht te voorzien:

Space Sage

Spacerockband die opvalt door de glitteraankleding van haar optredens en artwork.

Succes!

Geplaatst:

Leuk idee hoor Silverbyte, ik denk alleen dat het net iets te arbeidsintensief/tijdsrovens is om nog een spelletje genoemd te worden. :puh:

Geplaatst:

Denk je? Zo moeilijk is het niet. Je kijkt naar de informatie van degene boven je en maakt daar een covertje van. Het hoeft niet ontzettend moeilijk te zijn. De cover uit het voorbeeld is dat ook niet. Ik doe hier minder lang over dan een signature.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Kggg

post-7574-0-40296700-1389375054.png

Ik ben erg benieuwd naar het album van de Noisy Noses Nozems, een groep swingende neusfluiters uit de jaren '80.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...