Jump to content

Trophie 'American Dream'


Redwhite

Recommended Posts

Ik vroeg me af hoe je de trophie 'american dream' kan halen. Als beschrijving geeft R* 'own an apartment, Garage and an Insured Vehicle,'

Echter bezit ik weazel plaza 101 met een volle garage, maar ik heb deze trophie nog niet 'gehaald'. Kun je deze trophie wel halen als je maar 1 property tegelijk kunt bezitten of moet je eerst een garage kopen en daarna het appartement?

bij voorbaat dank

Link to comment
Delen op andere websites

Een overzicht van de trophies kan je hier op WikiGTA vinden: http://nl.wikigta.org/wiki/Achievements_en_Trophies_%28GTA_V%29

Je dient inderdaad een appartement te kopen (bij een appartement zit al een garage in de kelder inbegrepen) en dus een auto laten verzekeren via Mors Mutual Insurance.

Echter bezit ik weazel plaza 101 met een volle garage, maar ik heb deze trophie nog niet 'gehaald'.

Zoals ik al zei heb ik een appartement en dus een garage, die vol zit en waarvan minimaal de helft verzekerd, maar ik heb de trophie nog niet.

Als ik me het goed kan herinneren heb ik mijn huis niet via de site gekocht maar bij het appartement zelf, dan zou het dus een bug zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb ik 2x een appartement gekocht via de site. Zo niet, dan in iedergeval 1x. Dus ik vind het vreemd, misschien ga ik nog eens verhuizen ±D, maar voorlopig nog niet. Zit overal mooi dichtbij namelijk, alleen gaan er steeds meer mensen wonen :S

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb em toevallig vandaag gekregen nadat ik verhuisd ben. Garage is helemaal vol en alles is verzekerd...

Voorheen had ik deze ook niet... Geen idee dus waarom nu opeens wel

heb je het duurste appartement gekocht?

Nop, wel een volle garage en toen verhuisd... via dynasty8realestate gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

werkt alleen als je via het web een losse garage en daarna een huis koopt volgens mij.

nee want ik kocht ene appartement in de tinsel tower en nog 2 voertuigen en toen ik met mijn nieuw voertuig rondreed kreeg ik de trophy. (ook via de site gekocht het appartement)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...