Jump to content

24Inch Scherm

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Gta Gamer !

ik heb 3 weken geleden een PS3 slim 160GB 2e hands aangeschaft en heb die nu via de Scart kabel op een tv die heel klein is en zeg maar 15 jaar oud

ik kan gewoon niet lezen voor hoeveel ik bijvoorbeeld een auto kan verkopen. daarom denk ik er over naar om de PS3 op mijn Samsung SyncMaster s24b350 te doen

24Inch Full HD monitor hier specs er van : http://tweakers.net/pricewatch/304532/samsung-syncmaster-s24b350h-zwart/specificaties/

maar het Scherm heeft alleen maar een DVI / VGA aan sluiting en omdat ik de ps3 sinds kort heb gebruik ik de pc nu Zelden dus ik dacht daar kan ik iets mee

ik heb voor zover dit nu

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B577309%5D=1&product%5B480592%5D=1&product%5B604311%5D=1

mijn scherm heeft nu een DVI-D Kabel er in en heb nog een HDMI kabel boven liggen maar die past natuurlijk niet in het scherm.

dus ik heb bij azerty

DVI-D Male to HDMI Female adapter besteld

RCA 2x Female to Male 3.5MM Audio Jack

3.5MM Female Audio Jack to Female

mijn stappen plan :

DVI-D Male to HDMI Female adapter in mijn samsung syncmaster s24b350.

HDMI in de Female van de adapter en naar de ps3.

( dus dan heb ik beeld maar geen geluid )

ik doe de bijgeleverde Ps3 kabel met de 3 kleuren kabel in de ps3.

en dan doe ik de 2 audio kabels Male in de RCA 2x female adapter en aan die adapter zit dus op de 3.5MM Male een 3.5MM female to female.

klopt dit verhaalte ? en werkt het ook ?

ik heb dus de hdmi kabel al dus het enigste wat ik nodig heb is de 3 dingen bij azerty

ohja en kan ik op dit scherm wel haar fijn lezen wat er enz staat ? zo niet dan heeft het geen nut om dit scherm te gebruikten

groetjes vino

EDIT: ik kijk op youtube dit filmpje net

en zie dat die kerel een HDMI aansluiting heeft maar geen DVI en mijn scherm heeft juist DVI en VGa maar geen HDMI.

als mijn scherm nou gewoon HDMI heeft hoef ik al die connectors niet te kopen.

Geplaatst:

Dit is alles wat je nodig hebt http://www.onlinekab...CFYZd3godbg4ABQ

Ja een dvi naar hdmi is het zelfde als een dvi to hdmi adapter eigelijk niet maar heb thuis al een hdmi kabel liggen

maar via dvi krijg je geen geluid !

dus moet ik een RCA 2x female to 3.5mm male en een 3.5mm female to female waar ik dan een speaker setje / koptelefoon kan inplugge

ik heb de dingen besteld bij azerty verzend tijd 2-3 werkdagen maar wie weet dat hij er al morgen is je weet het nooi bij azerty !

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens de specs of tweakers heeft je beeldscherm wel een HDMI ingang? of heb jij toch een andere beeldscherm? Aansluitingen Video in D-Sub (VGA), HDMI

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Geplaatst: (bewerkt)

mijn scherm is de Samsung Syncmaster s24b350 er zit vga en DVI op meer niet ja de AC voor het stroom maar meer echt niet

was het maar zo dat er HDMI op zat maar alsnog

HDMI gaat ook geluid in mee ? ik zie geen speaker op het plaatje bij Tweakers

maar Gta 5 op een 24inch Full HD Scherm moet perfect zijn toch als ik dichtbij zit zeg maar paar Meter er van af

oh bij tweakers is het de s24b350H ik heb de s24b350

Bewerkt: door vinootje
Geplaatst:

mijn scherm is de Samsung Syncmaster s24b350 er zit vga en DVI op meer niet ja de AC voor het stroom maar meer echt niet

was het maar zo dat er HDMI op zat maar alsnog

HDMI gaat ook geluid in mee ? ik zie geen speaker op het plaatje bij Tweakers

maar Gta 5 op een 24inch Full HD Scherm moet perfect zijn toch als ik dichtbij zit zeg maar paar Meter er van af

oh bij tweakers is het de s24b350H ik heb de s24b350

ik weet niet of het dan 'perfect' is ik heb hier een 32inch tv en zit er normaal 2-3m van af, en moet soms ff turen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...