Jump to content

Hosting a deathmatch


Sky_

Recommended Posts

Hey

Ben nieuw in het online spelen, dus ken er niet veel van. Wanneer ik bijvoorbeeld een deathmatch wil hosten, waarom komen er nooit spelers bij? Ik moet altijd een half uur wachten, dan joint er iemand... na 2 minuten is hij weer weg. Zo kom ik nooit aan 4 man. Zelfs wanneer ik gewoon join dan quiten ze of kickt het spel mij ineens? Ik wil gewoon een simpele deathmatch, hoe moelijk kan dit zijn?

Lame

Iemand een idee hoe dit komt?

Bewerkt: door Sky_
Link to comment
Delen op andere websites

Al eens geprobeert te klikken op "auto-invite & play"? dan nodigt het spel voor jou spelers uit die dan deze deathmatch kunnen accepteren of weigeren. Op die manier kom je normaal wel aan volk.

Even offtopic: speel je Xbox 360 of PS3? Ben altijd wel opzoek naar mensen om samen wat te klooien op Xbox 360 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Al eens geprobeert te klikken op "auto-invite & play"? dan nodigt het spel voor jou spelers uit die dan deze deathmatch kunnen accepteren of weigeren. Op die manier kom je normaal wel aan volk.

Even offtopic: speel je Xbox 360 of PS3? Ben altijd wel opzoek naar mensen om samen wat te klooien op Xbox 360 :)

je moet wel in een volle lobby die game aanmaken, ik heb wel verschillende keren gehad dat ook al staat auto-invite aan, er geen of amper mensen worden uitgenodigt. wanneer je in een volle lobby zit, wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Auto-invite, invite crew, invite friends, invite similiar skill.

Een game loopt dan wel langzaam vol.

Ze kicken je waarschijnlijk omdat je een lage rank bent, probeer eerst anders met missies en races wat te levelen zodat je in deathmatch niet als de "compleet nieuwe" opvalt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...