Jump to content

Boat trailer en autotrailer vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik heb een aantal vragen over GTA V

Boat trailer

1. Waar kan je snelst aan een boat met trailer komen?

2. Welke auto's kunnen allemaal een trailer erachter en waar vind je deze

3. Kunnen de boten vanaf de trailer het water in? En kunnen ze er ook weer uit?

Autotrailer

1. Is het mogelijk de achterkant van de autotrailer achter de vrachtwagen te laten zakken?

2. Kan je auto's op de autotrailer rijden en af rijden??

Graag hiierop enkele antwoorden

Geplaatst:
1. Waar kan je snelst aan een boat met trailer komen?

Voornamelijk in Blaine County denk ik, kom er soms een paar tegen op de snelweg richting sandy shores. Er is bij de garage van Trevor in de stad ook een handeltje van boten die op trailers staan volgens mij. Weet niet of je die kan pakken. Losse trailers kun je ook vinden bij sommige huizen bij vespucci beach, heb even geen straat in m'n kop zitten.

2. Welke auto's kunnen allemaal een trailer erachter en waar vind je deze

Eerste deel is een inkoppertje, auto's met een trekhaak. Vooral SUV of pick-up trucks zie je rijden met trekhaak. Ook trevor pick-up kun je uitrusten met een trekhaak, alleen heb ik zelf nog gecheckt of je die dan kan gebruiken. Waar je ze vind, ja overal wel. Gewoon even kijken en rond rijden.

De rest heb ik helemaal geen antwoord op, maar ben zelf ook benieuwd of het mogelijk is.

Geplaatst:

Boot

1. Op de snelwegen langs Chumash kun je er vaak een aantal vinden. Ook ten oosten van Sandy Shores en in Paleto Bay kom ik ze standaard tegen.

2. In ieder geval de Bison, voor de rest weet ik niet echt. Jat gewoon een auto met een trailer + boot, is wel het makkelijkst.

3. Ze kunnen het water in. Eruit is mij nog niet gelukt, hij haakt er niet aan vast.

Auto

1. Dat kan, ja. Gewoon er tegenaan slaan.

2. Je kunt ze er natuurlijk opzetten, maar ze glijden er gewoon weer af als je gaat rijden :(

Geplaatst: (bewerkt)

Om de tweede vraag van de trailers wat specifieker te beantwoorden: alle Vans kunnen een trailer achter zich doen, andere categorieën auto's kunnen dit niet. Zoek dus gewoon een Van en een losse trailer en klaar is kees (of waren het nu SUV's, alleszins een van de twee categorieën). Boten kun je inderdaad in het water laten en gebruiken, en het is mij ook gelukt om een Seashark op een trailer te laden en te vervoeren. Alleen moet je dan echt kijken dat die er perfect op staat, anders gaat hij tijdens de rit ongelooflijk schuiven. Kan er ook aan liggen dat ik een te grote trailer voor een Seashark heb genomen. Om een boot op te laden haak je eerst een trailer aan een auto en laat je hem in het water schuiven. Je moet diep genoeg zijn, anders raakt hij er niet op, maar ook niet té diep, want dan gaat hij boven de trailer drijven. Dan vaar je de boot er gewoon op.

Bewerkt: door thebig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...