Jump to content

online gtaforum game


mekane

Recommended Posts

heey,

iedereen speelt games toch ?

maar ik weet niet wie er browse games spelen ik wel zoals mafiaway etc .

ik heb zelf ook een soort mafiagame maar niemand kent het nu lijkt het me leuk om met ze alle van gtaforum daarop te registreren en dan gewoon het spel te spelen er zijn geen prijzen tis puur voor de fun iedereen begint met 100000 en 150 callcredits. De mogelijkheid om direct een fam te starten. Etc etc

het leuke is geen enkel persoon kent het.

Dus alleen wij weten het nu :puh:

wie zou er mee willen doen ?

wie vind het onzin ?

los je mening

Voor de duidelijkheid :

Het is de bedoeling om doormiddel van een PHP/MYSQL script dat al kant en klaar is een soort gtaforum-crime optezetten het script de game dus heb ik van een site waar mensen hun script vrijgeven en waarvan iedereen gebruik mag maken.

In de toekomst kan er opties bij gemaakt worden door zowel mij als mensen met de juiste kennis.

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een verleden met dit soort web-based MMORPGs en ik ben hier zeker enthousiast over. Maar wat ik me afvraag: is het je streven om een kleinschalige GTAForum-crimegame op te zetten met eventueel een topic, zoals de Minecraft-server ook heeft, of hoe moet ik dit zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je nu zelf wat gemaakt (zo ja wat en hoe) of probeer je nu gewoon reclame voor iets te maken?

Maak je bericht aub wat duidelijker.

Het eerste het is een gewoon een script op php en MYSQl en ik probeer geen reclame te maken het is mijn bedoeling zoals SilverByte zegt een kleinschalige gtaforum-crimegame op te zetten met idd en eventueel topic.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...