Jump to content

Assassin's Creed 4

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem zelf erg geslaagd :)

2sa1qhk.jpg

FrostCube98 is BTW de naam van mijn youtube kanaal dus ik hem m niet geript ;)

En dan was dit het origineel:

assassin_s_creed_black_flag___edward_kenway_by_ivances-d5wxnuf.png

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind dit een zeer mooie Poster, supergtagamer! De kleuren, de vogels en de render passen gewoon allemaal bij elkaar. Ik vind de mooiste gedeelte de arm van de render, met de vogel die daarnaast vliegt. Mijn complimenten! :tu:

Bewerkt: door Extreem
Geplaatst:

Hij is erg goed gelukt! Alleen had het wel wat groen en water bij doen, want je zit natuurlijk in die vakantie-gevoel-gevende Caraïben ;)

Geplaatst:

Het is dat Extreem het zegt van die arm, dat was me namelijk niet eens opgevallen :$ Volgendekeer 1 met Watch Dogs? En misschien is het een idee om je fan art naar Ubisoft te mailen, dan kan je misschien nog promotie krijgen :Y

Geplaatst:

Wow wat een reacties :D. Ik heb de fanart gemaakt na het volgen van een tutorial, maar deze bewerking heeft er niet heel veel van weg. Ik wilde namelijk iets unieks maken.

Wouw, ik word populair :D. Echt super tof dat je hem als achtergrond hebt :tu:Ik heb trouwens een 1920x1080 gemaakt:

295vax4.jpg

Bewerkt: door supergtagamer
Geplaatst:

Hij ziet er niet echt mooi uit op ipad met die resolutie, ik heb even bij apple gekeken en die resolutie gebruikt:

25rpeo9.jpg

Pfff. als deze het nu niet doet:

znlceq.jpg

Deze is btw 2048x2048

EDIT:

Weer veranderd, deed t weer niet goed

EDIT2:

Ik heb nog een leuke video geüpload waarin ik de bewerking uitleg, misschien wel leuk om naar te kijken ;)

http://www.youtube.com/watch?v=fiD1uonBBkE

EDIT3:

en nog eentje zonder het logo:

2uqf7yr.jpg

Bewerkt: door supergtagamer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...