GTAKevin023 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 (bewerkt) De wereld bestaat nog in perfecte staat. Alles doet het nog, alles is open (Winkels, clubs). Hoeveel dagen zou jij het volhouden? Daarna is alles weer je normale leven. Wat zou jij dan doen? Ik zou het zo lang volhouden tot ik alles heb gezien. Ik ga de hele wereld rond reizen met mooie auto's die ik onderweg tegen kom. Ook zal ik bij elke mooie huis een kijkje nemen en chillen. En ik zal allerlei wapens zoeken en uit proberen. Ik ga ook geheime locaties van het leger van alle landen zoeken en kijken. En natuurlijk het huis/kantoor van presidenten, koningen/koniningen en keizers. Verder zal ik ook lelijke gebouwen slopen. Met auto's erdoorheen rijden of zo. Stenen gooien. Veel crossen met oude barrels en ik zal proberen in een vliegtuig te vliegen. Bewerkt: 16 november 2013 door GTAKevin023 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Ik ga bij R* kijken hoe ver ze zijn met GTA VI Reageren
Dotz Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Ik zou naar een coffeeshop gaan om mezelf helemaal stoned te krijgen.. De volgende dag zou ik ergens lekker eten voor mezelf maken, Irish coffee drinken, een sigaar roken en zodra de avond valt mezelf van kant maken! Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 In een auto rijden en lekker scheuren! Gta V in het echte leven, dat wil toch iedereen op deze site?! Reageren
Michael Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Ik denk dat het niet eens zo erg zou zijn voor mij, ik denk dat ik er wel drie weken mee door kan gaan. Ik denk dat ik een auto zou stelen, beetje ga rondrijden en een avondje mezelf kapot drink. En dan die volgende ochtend wakker worden door je moeder, en kotsen omdat je een kater hebt Reageren
Davedavy Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 (bewerkt) Eigenlijk alle dingen die ik nu niet heb kunnen doen of betalen Bewerkt: 16 november 2013 door Davedavy Reageren
Twedeldie Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Met de mooiste auto's rijden. In een villa gaan wonen. 25 Ps3's nemen en de coolste games spelen. En GTA V in real life. Ik denk dat ik het dan zo'n maandje kan volhouden. Reageren
NicolaB Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 (bewerkt) Ik geef iedereen dan een jaar om te leven, je word waarschijnlijk compleet paranoïde. Daarna pleeg je waarschijnlijk zelfmoord Bewerkt: 16 november 2013 door NicolaB Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 (bewerkt) Autorijden en scheuren door de straat . En natuurlijk: Nature takes over. Dus je moet wel oppassen voor wilde dieren die een gevaar kunnen vormen voor je . EDIT: Dit topic kan toch makkelijk in NOTA? >>> Door SpacyColours: Inderdaad, done! <<< Bewerkt: 16 november 2013 door SpacyColours Reageren
Dotz Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Ik geef iedereen dan een jaar om te leven, je word waarschijnlijk compleet paranoïde. Daarna pleeg je waarschijnlijk zelfmoord Paranoïde als je als enige op de wereld bent? Maar doordraaien zul je inderdaad wel.. Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Zou een vette ervaring zijn voor een dag. Ik weet niet of ik het zou volhouden of niet, maar dat doet er niet echt toe, voor mij hoeft het niet. Ik ga liever gewoon lekker op restaurant, met mensen afspreken, en zo voorts. Reageren
NicolaB Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Ik geef iedereen dan een jaar om te leven, je word waarschijnlijk compleet paranoïde. Daarna pleeg je waarschijnlijk zelfmoord Paranoïde als je als enige op de wereld bent? Ja, het brein kan gekke dingen doen. Het begint al bij het begin. Ik zie het al voor me, dat ik iedereen instant offline is. Dat ik dan maar eens naar beneden ga en m'n moeder zoek haar niet vind. Haar bel en ze niet opneemt. Dan maar naar buiten ga en niemand zie. Alle auto's stil. Ik zou meteen al paranoïde worden en denken dat ze het op mij gemunt hebben. Oke, als ik m'n hond erbij heb dan red ik het misschien wel langer (doet me denken aan I am Legend) Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Geplaatst: 23 februari 2016 (bewerkt) Mwah, ik weet het nog niet zo goed. 'k Denk dat ik zoals gewoonlijk verder ga met 't dagelijkse leven, oké, naar school gaan zou ik dat compleet gaan vermijden, aangezien het toch retesaai is. En héél waarschijnlijk krijg ik ook op den duur de neiging om 'n random auto te pakken van straat o.i.d., want zeg het zelf; waarom zou ik in godsnaam met een fiets ergens naartoe gaan terwijl een auto dikwijls sneller is? Bewerkt: 23 februari 2016 door .PhoeniX. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Geplaatst: 23 februari 2016 Flink aan m'n leuter sjorren. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Geplaatst: 23 februari 2016 Grote fout in de titel. Dit moet enige, moet enigste zijn OT: Met een motor 200 per uur rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.